مدیر تیم ملی امید کشورمان گفت: حضور ویلموتس در بازی دوستانه امروز با نفت مسجد سلیمان باعث انگیزه بازیکنان هر ۲ تیم شد.

به گزارش  خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، حمید استیلی مدیر تیم ملی فوتبال امید کشورمان درباره  تساوی بدون گل مقابل تیم نفت مسجدسلیمان در دیداری دوستانه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: دو بازی دوستانه در اردوی ۵ روزه خود درنظر گرفتیم که یکی از آن‌ها بازی با نفت مسجد سلیمان بود که عملکرد بازیکنان نسبتا خوب بود. همچنین در هر نیمه دو تیم متفاوت داشتیم و در نیمه دوم ۱۴ بازیکن گذاشتیم. بازی بعدی مان با تیم ملی بزرگسالان است که امیدوارم بازی بهتری را انجام بدهیم. به هر حال باید از ویلموتس تشکر کنیم هم جلسه‌ای که با مربیان تیم‌های پایه گذاشت و هم امروز که برای تماشای بازی آمد  باعث بالا بردن انگیزه بازیکنان ما و نفت مسجد سلیمان شد.

برخی از بازیکنان امید شایستگی حضور در تیم ملی بزرگسالان دارند  

او درباره  اینکه ویلموتس از بازیکنان تیم امید در تیم ملی استفاده خواهد کرد یا نه گفت: صددرصد ویلموتس  در تمرینات ما هم حضور دارد  تا با بازیکنان ما آشنا شود  و اردو‌های تیم امید هم در فیفا دی‌ها خواهد بود و هر ۲ تیم در کمپ تیم‌های ملی تمرین می‌کنیم. به طور حتم برخی از بازیکنان ما شایستگی دارند تا به تیم ملی بزرگسالان دعوت شوند از جمله صیادمنش از تیم امید به تیم ملی بزرگسال دعوت شد. البته  بازیکنان امید تا دی ماه باید در اختیار تیم امید باشند و حتی از صیاد منش هم می‌توانیم در تیم امید استفاده کنیم. محبی با وجود اینکه به تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است، اما ما می‌توانیم از این بازیکن در تیم ملی امید هم استفاده کنیم.  

یک مربی اسپانیایی در اردوی بعدی اضافه می شود 

استیلی درباره تکمیل کادر فنی تیم امید گفت: بله مجیدی جذب یک مربی اسپانیایی را درخواست کرده  که به اردوی بعدی ما می‌رسدو یک مربی ایرانی هم قرار است به جمع کادرفنی اضافه شود تا کادر فنی تیم ملی امید تکمیل شود.  

مدیر تیم امید درباره نگرانی کادر فنی بایت وضعیت لژیونر‌های تیم ملی امید و اینکه  بازیکنان باشگاه‌های خارجی در فیفا دی را در اختیار خواهید گرفت یا نه، اظهار کرد: زمانی که بازی‌های انتخابی المپیک داریم دی ماه است و فیفا دی نیست و دلفی و نور افکن را از باشگاه‌های بلژیکی می‌خواهیم استفاده کنیم و  از ارتباطی که ویلموتس با فوتبال بلژیک دارد استفاده‌ می کنیم تا این بازیکنان را در اختیار بگیریم. اگر نتوانیم صیاد منش، دلفی و نور افکن را بگیریم دیگر نمی‌توانیم در دی ماه آن‌ها را داشته باشیم. علاوه بر این فدراسیون فوتبال به فدراسیون‌های بلژیک و ترکیه نامه زده است تا بازیکنان ما را در اختیارمان بگذارند.  

بازیکنانی که باشگاه ندارند باید از لحاظ بدنی آماده شوند 

استیلی درباره برخی بازیکنان تیم ندارند گفت: اگر بازیکنانی  باشگاه نداشته باشند اینجا زیر نظر مربی بدنساز تمرین می کنند تا باشگاه انتخاب کنند و  نمی‌گذاریم بدون تمرین باشند. بازیکنانی که در باشگاه هایشان بازی نمی‌کنند مربیان ما آن‌ها را رصد می‌کنند و مجیدی بازی‌ها را می‌بیند چرا که بازیکنانی که به اردو می‌آوریم باید از نظر بدنی آماده باشند. مهمترین کاری که انجام باید بدهیم این است که بازیکنانی که بازی نمی‌کنند از لحاظ بدنی آماده کنیم.  

او  درباره  کیفیت بد زمین مسابقه خاطر نشان کرد: یکی از مشکلات ما زمین است و زمین شماره ۲ فوق العاده است و بازی با تیم ملی در ورزشگاه آزادی خواهد بود. انشالله در اردوی بعدی بتوانیم از زمین شماره ۲ باری برای برگزاری بازی هایمان استفاده کنیم، البته  اینجا هم شرایطش خوب است و خدا را شکر که اینجا را داریم وگرنه اگر این زمین هم نداشتیم با مشکل مواجه می‌شدیم.  


بیشتر بخوانید:

تساوی تیم ملی امید مقابل نفت مسجد سلیمان در دیداری دوستانه

ناراحتی نفتی‌ها از فدراسیون فوتبال/ ویلموتس تماشاگر ویژه شاگردان فرهاد

تماشای دیدار شاگردان مجیدی و ویلموتس رایگان شد/ برگزاری کنسرت در ورزشگاه آزادی


انتهای پیام/ 

اظهارات استیلی در پایان دیدار تیم نفت مسجد سلیمان و امید ایران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار