سرپرست جدید دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: برای توسعه دیپلماسی آموزشی با کشور عراق، بسترهای لازم برای جذب دانشجوی عراقی در دانشگاه فراهم می‌شود.

به گزارش  گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ،منصور زراءنژاد سرپرست جدید دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهرگفت: دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر یکی از ظرفیت های علمی و فرهنگی برای جنوب استان خوزستان است.

وی افزود: دانشگاه به دلیل قرار گرفتن در منطقه آزاداروند و ارتباط نزدیک با کشور همسایه عراق از فرصت مناسبی برای توسعه و ارائه خدمات آموزشی و فرهنگی برخوردار است.

سرپرست دانشگاه علوم و فنون دریایی خرمشهر گفت: بر اساس سیاست وزارت علوم مبنی بر لزوم ماموریت گرایی و کارآمد شدن دانشگا‌ه‌ها برای حل مسائل و مشکلات منطقه‌ای و ملی، لازم است که خط مشی دانشگاه براساس این سیاست جهت گیری شود و همگام و متناسب با ماموریت، اهداف، نیازها و ظرفیت‌های منطقه آزاد اروند، خرمشهر و آبادان توسعه و تعمیق یابد.

منصور زراءنژاد ادامه داد: برای این منظور تعامل سازنده و موثر با دستگاه‌ها اجرایی، نهادها و به ویژه سازمان منطقه آزاد اروند از سیاست‌های اصلی دانشگاه است.

انتهای پیام/ د

دانشجوی عراقی دردانشگاه علوم و فنون دریایی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.