روابط عمومی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از گلوله‌باران مقر‌های تروریست‌ها در مرز‌های اقلیم کردستان عراق با ایران خبر داد.

سپاه مقر گروهک‌های تروریستی را درهم کوبیدبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،این عملیات به دنبال اقدام تروریستی روز‌های اخیر گروهک‌های ضد انقلاب در مناطقی از غرب و شمال غرب کشور صورت گرفت که در آن شمار زیادی از تروریست‌ها کشته و زخمی شدند.
بر اساس این گزارش، واحد‌های موشکی، پهپادی و توپخانه ایی نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشراف اطلاعاتی، اهداف موردنظر را با دقت مورد اصابت قرار دادند.
تروریست‌ها از روستاییان به عنوان سپر انسانی استفاده می‌کردند که از مردم شریف کردستان عراق خواسته شد از محل‌های استقرار گروهک‌های تروریستی فاصله بگیرند.
سپاه پاسداران و نیرو‌های مسلح اعلام کرده اند: برای امنیت و حفظ آرامش ملت ایران به ویژه مردم استان‌های مرزی هیچ  مرزی را به رسمیت نمی‌شناسند و تروریست‌ها را در هر سوراخی که باشند به سزای اعمال ننگین و جنایتکارانه‌شان خواهند رساند.
سپاه از اقلیم کردستان عراق خواسته است: هشدار‌ها و تذکرات جمهوری اسلامی ایران را جدی بگیرد و اجازه ندهد این منطقه پناهگاه و محل آموزش، تربیت و سازمان دهی تروریست‌ها شود.

انتهای پیام/ت

گروهکهای تروریستی در تیررس دلاورمردان سپاه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار