خطیب نماز جمعه آبادان خطاب به مسئولان گفت: از وقت کشی و مهلت‌های ۶۰ روزه دست بردارید و ملت را معطل اقدامات خود نکنید.

از وقت کشی و مهلت‌های ۶۰ روزه دست برداریدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، امام جمعه آبادان در خطبه‌های نماز عبادی سیاسی جمعه این هفته گفت: برجام هیچ فایده‌ای در اقتصاد کشورمان نداشته است و مسئولان اجرایی کشور باید برجام را رها کنند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور بد عهدی اروپاییان را عمدی و در راستای خواسته‌های آمریکا اعلام کرد و افزود: آمریکا دو سال است که از برجام خارج شده و اروپاییان هم در این زمینه هیچ اقدام مثبتی نکرده اند.

وی همچنین گفت: تنها فایده‌ای که برجام داشت این بود که به همگان فهماند اروپا و آمریکا قابل اعتماد نیستند و همچنین باید فقط بر روحیه مقاومت و سلحشوری مردم ایران تکیه کرد نه به آمریکا و اروپا.

خطیب نماز جمعه آبادان خطاب به مسئولان گفت: از وقت کشی و مهلت‌های ۶۰ روزه دست بردارید و ملت را معطل اقدامات خود نکنید و به سرعت از برجام خارج شوند.

حجت الاسلام ابراهیمی پور همچنین به سالروز حجاب و عفاف اشاره کرد و افزود: حجابی که دین مبین اسلام برای زنان میخواهد در راستای فطرت آنان و ارتقاء شان و منزلت آنان است.

وی در پایان خطبه‌های خود به با اشاره به مصائب و شکنجه‌هایی که دولت نیجریه بر شیخ زکزاکی و خانواده وی وارد کرده از همه رسانه‌های داخلی و خارجی، مجامع بین المللی ونیز وزارت امور خارجه خواست تا اقدامات موثری در حمایت از شیخ زکزاکی انجام دهند.

انتهای پیام/ف

سحنان امام جمعه آبادان در نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۸:۱۷ ۲۱ تير ۱۳۹۸
اگر مهلت ۶۰ روزه نداده بودند نفت کش ایران را توقیف نمی کردند