امام جمعه موقت سنندج در خطبه‌های نماز جمعه این هفته ،به اهمیت شورای نگهبان در نظام اسلامی اشاره کرد و گفت: شورای نگهبان بر اساس آموزه‌های الهی از ارزش‌ها و آرمان‌های انقلاب اسلامی حفاظت می‌کند و عامل اصلی اجرای قوانین اسلامی در جامعه است.

شورای نگهبان عامل اصلی اجرای قوانین اسلامی در جامعه استبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،ماموستا معروف خالدی شورای نگهبان را چشمان بیدار و فکر روشن مردم توصیف کرد و افزود: شورای نگهبان از نهاد‌های حکومتی بسیار مهمی است، همچنانکه امام خمینی (ره) اعضا و ناظران آن را به پاسداری از قانون اساسی و احکام اسلامی بدون هیچگونه ملاحظه‌ای و فقط برای کسب رضایت خداوند توصیه کرده است.
خطیب جمعه سنندج همچنین به موضوع حجاب در جامعه اسلامی پرداخت و اذعان داشت: دشمن امروز با تمام تلاش در صدد کشف حجاب از جامعه اسلامی است که باید همه خود را مسئول بدانند و اجازه ندهند فرهنگ غربی در جامعه اسلامی ترویج شود.
ماموستا خالدی در بخشی دیگری از خطبه‌های این هفته سالروز میلاد امام رضا (ع)را تبریک گفت و عنوان کرد: امام رضا (ع) شخصیتی قرآنی داشتند که با تاسی از سیره این بزرگوار و بزرگان دینی می‌توانیم سعادت دنیا و آخرت خویش را رقم بزنیم.
وی در پایان از نمازگزاران سنندجی خواست که همواره در راستای عمل به آموزه‌های قرآنی و سیره و سنت نبوی همت گمارند.

انتهای پیام/ت

آیین عبادی سیاسی نماز جمعه

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.