مهاجم سابق تیم ملی انگلیس و باشگاه لیورپول، بازنشستگی خود را اعلام کرد.

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، پیتر کرواچ مهاجم سابق تیم ملی فوتبال انگلیس و تیم‌های لیورپول، تاتنهام با انتشار اطلاعیه‌ای در سن ۳۸ سالگی از دنیای فوتبال خداحافظی کرد.

کراوچ که نیم فصل دوم فصل گذشته برای برنلی بازی می‌کرد در این اطلاعیه گفت: من ۲۳ سال بود که برای این لحظه آماده می‌شدم، اما وقتی این لحظه فرا می‌رسد، متوجه می‌شوی که نمی‌توانی برای این کار آماده شوی. زمان آن فرا رسیده است که خودم را فوتبالیست سابق بنامم. سفر باورنکردنی که از ۱۶ سالگی آغاز شد، به پایان رسید. می‌خواستم تا ۴۰ سالگی بازی کنم، بنابراین برای صحبت در باره بازنشستگی ترسناک است این یک لحظه بسیار عاطفی است و احساس غریبی است که نیازی نیست شما برای فصل آینده آماده باشید، اما شرایط دو فصل گذشته، باعث شد متوجه شوم که این تصمیم درستی بوده است.

کراوچ که طی سال‌های ۲۰۱۱ تا ۲۰۱۹ برای استوک سیتی بازی می‌کرد برای این تیم ۲۲۵ بازی انجام داد. این مهاجم ۲ متری در مجموع برای ۱۳ تیم در رده بزرگسالان بازی کرد.

کراوچ در دوران حرفه‌ای خود ۶۷۷ بازی انجام داد و ۱۸۷ گل به ثمر رساند. این مهاجم در ۴۲ بازی ملی برای تیم انگلیس، ۲۲ گل زد. کراوچ در "لیورپول" جام حذفی و سوپر جام انگلستان را به دست آورد و در فینال لیگ قهرمانان فصل ۲۰۰۷/۲۰۰۶ بازی کرد.


بیشتر بخوانید: 

عجیب‌ترین مدل موی بازیکنان مطرح فوتبال

استوک سیتی 1 - آرسنال 4/خیز آرسنال برای سهمیه لیگ قهرمانان


انتهای پیام/

خداحافظی مهاجم سابق تیم ملی انگلیس با دنیای فوتبال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار