پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری قم به طور همزمان در ۱۰ بیمارستان استان برگزار شد.

انتخابات نظام پرستاری قم برگزار شدبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ازقم؛پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری قم روز جمعه ۲۱ تیربه طور هم زمان در 10 بیمارستان استان برگزار شد.

 از جمله شروط رای دهندگان داشتن کارت نظام پرستاری بود ،رای دهندگان نمایندگان خود را برای حضور در هیئت مدیره نظام پرستاری استان انتخاب کردند.


پرهام معاون درمان علوم پزشکی استان قم گفت: ۳۰۰ نیروی پرستار، تکنسین اتاق عمل و همچنین بهیار در سطح استان در حال خدمت رسانی هستند که از این میان تنها ۲۲۰۰ نفر واجد شرایط رای دادن در انتخابات نظام پرستاری اند.


وی  با اشاره به تعداد کاندیدای موجود در این انتخابات تصریح کرد: تعداد ۱۹ کاندیدا که شامل: ۱۵ نیروی پرستار، ۲ نیروی تکنسین اتاق عمل و هوشبری و همچنین ۲ نیروی بهیار و کمک بهیار شرکت کرده اند که از این میان ۹ نفر با اخذ اکثریت آراء بر کرسی هیئت مدیره نظام پرستاری استان تکیه خواهند زد.


پرهام در پایان افزود: تعداد ۴ صندوق در این انتخابات آراء رای دهندگان را جمع آوری می‌کنند که در این میان ۱ صندوق به صورت ثابت و ۳ صندوق به صورت سیار در ۱۰ بیمارستان استان در ساعات مختلف و بصورت چرخشی آراء را از رای دهندگان اخذ می‌کنند.


انتهای پیام/ش

انتخابات نظام پرستاری در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار