با حضور گروه اعزامی از مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نمایندگان هیئت‌های استانی غرب کشور.

پیاده سازی مدل ارزیابی موسسه‌های فناوری در پارک علم و فناوری کرمانشاهبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ، نخستین مرحله پیاده سازی مدل ارزیابی موسسه‌های فناوری در پارک علم و فناوری کرمانشاه با حضور گروه نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری و نمایندگان استان‌های کردستان، لرستان، همدان، ایلام و کرمانشاه برای پیاده سازی نخستین مدل ارزیابی موسسه‌های پژوهشی وفناوری کشور برگزار شد.


 حجت اله مرادی پور معاون مرکز نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت وزارت علوم تحقیقات و فناوری، ضمن تشریح نظام نظارت، ارزیابی و تضمین کیفیت عتف (ناتک) مدل ارزیابی موسسه‌های پژوهشی و فناوری گفت: هدف از برگزاری این جلسه آشنایی بیش از پیش هیات‌های ناتک استانی با نحوه ارزیابی موسسه‌های پژوهشی و فناوری بر اساس مدل تعیین شده است.

وی افزود:انتخاب پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه بعنوان نخستین پایلوت طرح در کشور، بالحاظ توسعه یافتگی و انتقال تجارب ارزنده آن و دسترسی آسان این استان از نظر موقعیت جغرافیایی به استان‌های غربی است.

معصومه خان احمدی سرپرست پارک علم و فناوری کرمانشاه  افزود:اولویت‌های این پارک درسیاست گذاری‌ها رصد تجارب ملی و بین المللی در توسعه فناوری و بومی سازی مدل‌های این حوزه، تعریف برنامه‌های مختلف برای ذینفعان است.

خان احمدی بیان  کرد: از ابتدا فعالیت پارک علم و فناوری کرمانشاه ۵۵۴ هسته و واحد فناور تحت حمایت قرار گرفته اند و هم اکنون ۳۰۰ واحد فناور از حمایت‌های این پارک استفاده می‌کنند.

انتهای  پیام/ز

 

پارک علم و فناوری جهاددانشگاهی کرمانشاه  نخستین پایلوت طرح ارزیابی پژوهشی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.