مصوبه شورای فرهنگ عمومی کشور با عنوان «رونق تولید استان» در یکصد و پانزدهمین جلسه شورای فرهنگ عمومی کرمانشاه تشریح شد.

باید برای نیل به اهداف دغدغه داشته باشیمبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ،  نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه در خصوص موضوع جلسه اظهار داشت: باید امیدواری با معنا به مردم و بیکاران بدهیم تا شاهد پویایی کار‌ها باشیم.

آیت الله مصطفی علما افزود: باید برای نیل به اهداف دغدغه داشته باشیم، زیرا همین دغدغه داشتن گام اول برای موفقیت است.
وی با اشاره به ضرورت پیگیری و استمرار کار‌ها بیان کرد: نباید بی تفاوت و منفعل باشیم و باید حتماً با برنامه و پشتوانه علمی و عقلی حرکت نماییم.

بازوند با اشاره به اینکه اجرای سند مذکور توانسته است کاهش نرخ بیکاری استان را رقم بزند، اظهار داشت: جزء سه استانی هستیم که بیشترین کاهش نرخ بیکاری را داشته ایم.

وی همچنین مطرح کردن این سند در نشست شورای فرهنگ عمومی استان را راهبری کردن این سند دانست و گفت: از طرفی مردم نیز باید «کار» را به عنوان یک ارزش تلقی کرده و در مسیر رونق تولید حرکت مستمر داشته باشند.

استاندار کرمانشاه، نهادینه شدن فرهنگ کار را پیش زمینه تحقق رونق تولید دانست و از دستگاه‌های ذیربط خواست در این زمینه تلاش کنند.

هوشنگ بازوند گفت: برخی از موانع مسیر رونق تولید، بوروکراسی سخت در ساختار اداری است که ما دولتی‌ها باید این موانع را برطرف کنیم.

بازوند گفت: مبنای تدوین سند رونق تولید  بخش خصوصی بوده است، سندی راهبردی، عملیاتی و کارگشا خواهد بود، منوط به اینکه مردم پای کار باشند.


 مقرر شد بزودی کارگروهی متشکل از نمایندگان دستگاه‌های ذیربط تشکیل و نسبت به معرفی و اعلام ١٥ نفر از مشاهیر و مفاخر استان کرمانشاه به منظور تجلیل از آنان با ساخت و نصب سردیس آنان در پارکی با نام پارک مشاهیر کرمانشاه که به زودی توسط شهرداری احداث می‌شود، اقدام نمایند.



 انتهای  پیام/ز

 

 

مبنای تدوین سند رونق تولید  بخش خصوصی بوده است

برچسب ها: بیکاری ، اشتغال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.