مسوول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان گفت:در سه ماهه نخست امسال یک هزار و ۴۲۱ مورد بازرسی از واحدهای صنفی شهرستان گلپایگان از سوی اداره صنعت، معدن و تجارت این شهرستان انجام شده است.

 به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،مرتضی جمالی مسوول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان  افزود: این تخلفات بیشتر شامل گرانفروشی با ۵۳ مورد، درج نکردن قیمت روی کالا، تقلب و صادر نکردن فاکتور بوده که با بازرسی و گزارشات مردمی بدست آمده است.

وی با اشاره به یک هزار و ۴۲۱ مورد بازرسی از واحد‌های صنفی شهرستان توسط این نهاد در سه ماه امسال اظهارداشت: واحد‌های متخلف در مجموع بیش از ۸۴۴ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

جمالی به ۸۵ مورد گشت مشترک نظارتی با فرمانداری، اداره دامپزشکی، شبکه بهداشت و درمان، تعزیرات حکومتی، اتاق اصناف، نیروی انتظامی، آگاهی و اماکن شهرستان از واحد‌های صنفی منطقه اشاره و اضافه کرد: در این ارتباط ۶۲ مورد پرونده تخلف صنفی تشکیل و به تعزیرات حکومتی معرفی و واحد‌های متخلف این به بیش از ۴۱۸ میلیون ریال جریمه محکوم شدند.

وی ادامه داد: امسال در راستای تنظیم بازار در شهرستان گلپایگان ۱۰ تن برنج تایلندی معمولی با قیمت هر کیلو سه هزار و ۴۵۰ تومان و ۱۲۱ تن شکر بین صنوف قنادی، نانوایان شیر مال پز، بستنی سنتی و تولیدکنندگان نبات و ۳۵ تن بین مردم با قیمت هر کیلو سه هزار و ۴۰۰ تومان توزیع شد.

مسوول بازرسی اداره صنعت، معدن و تجارت گلپایگان خاطرنشان کرد: سومین دوره انتخابات انجمن حمایت از حقوق مصرف کنندگان این شهرستان روز دوشنبه ۳۱ تیرماه امسال در این اداره برگزار خواهد شد.

در شهرستان گلپایگان حدود پنج هزار و ۵۰۰ واحد صنفی در قالب ۲۰ اتحادیه صنفی و یک اتاق اصناف فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/م

 

نظارت وبازرسی از واحدهای صنفی گلپایگان

برچسب ها: اصناف ، وزارت صنعت
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار