خراسان رضوی در بحث کشتی پهلوانی جایگاه مطلوبی را به خود اختصاص داده است.

اشکان مردانی شرکت کننده مسابقات کشوری جام توس در گفتگو اختصاصی با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، گفت:  مسابقات کشتی پهلوانی سنگین وزن در روز جمعه در مشهد برگزار می‌شود، که این مسابقات می‌تواند تأثیر مثبتی بر روند کشتی پهلوانی داشته باشد، ورزشکاران می‌توانند با حضور مستمر در این رقابت‌ها سطح خود را ارتقاء دهند.

وی ادامه داد: اغلب پهلوانان در خراسان رضوی از گذشته فعالیت خود را آغاز کرده و در حال حاضر در این ورزش مهارت یافتند، این امر در میزان نفوذپذیری کشتی در استان تأثیر بسزایی دارد.
 
شرکت کننده مسابقات کشوری جام توس گفت:کشتی‌گیران خراسان رضوی همیشه در مسابقات مقام‌های نخست و دوم را کسب کردند.

مردانی افزود: خراسان رضوی در کشتی پهلوانی جایگاه خوبی در کشور دارد، سطح مسابقات بسیار بالا بوده، اما خراسان رضوی همیشه در مسابقات مختلف درخشیده است، ورزشکاران مقام‌آور از این مسابقات دست خالی باز نمی‌گردند و جوایز ارزشمندی به آن‌ها اهدا می‌شود.

وی تصریح کرد: مسابقات در رده سنگین وزن برگزار می‌شود و شرکت کنندگان بالای ۱۰۰ کیلوگرم در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند، و این مسابقات به صورت اُپن برگزار می‌شود و بنده نیز با آمادگی کامل در این مسابقات شرکت خواهم کرد.

شرکت کننده مسابقات کشوری جام توس گفت: پدر و برادرانم در این رشته ورزشی به عنوان مربی کشتی پهلوانی و کشتی‌گیر فعالیت داشتند و بنده نیز توسط آن‌ها با این ورزش آشنا شدم، تمریناتم را برای رسیدن به جایگاه قهرمانی انجام دادم، استقبال خوبی از این مسابقات شده و نتایج خوبی از این مسابقات پیش‌بینی می‌شود.

مردانی افزود: مسابقات مذکور توسط هیئت کشتی خراسان رضوی برگزار شده و به نظر نمی‌رسد مسئولان فدراسیون در این امر به هیئت کمک کرده باشند، در هر صورت مسابقات به نحو مطلوبی برگزار می‌شود و شرکت کنندگان در روز جمعه با یکدیگر به رقابت می‌پردازند.

رقابت‌های بین الملی کشتی پهلوانی سنگین وزن جام توس جمعه ۲۱ تیرماه با حضور ۳۰ ورزشکار برگزار شد.
 
انتهای پیام//ف.س

مشهد میزبان رقابت‌های بین الملی کشتی پهلوانی جام توس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.