در آستانه فرارسیدن هفته حجاب و عفاف، جمعیت بسیاری از دختران و زنان انقلابی در ورزشگاه شهید شیرودی تجمع کردند.

تجمع باشکوه دختران انقلاب در آستانه آغاز هفته حجاب و عفافبه گزارش خبرنگار حوزه قرآن و عترت  گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان، به مناسبت فرا رسیدن هفته حجاب و عفاف، عصر امروز دختران انقلاب و وارثان میراث گرانبهای حضرت فاطمه (س) در ورزشگاه شهید شیرودی دورهم آمدند.

این جمعیت کثیر از دختران که با شعار «لبیک یا زهرا، یا زینب» وارد ورزشگاه شهید شیرودی شدند، بیانیه حجاب و عفاف را امضا کردند.

در این مراسم خانواده معظم شهدا از جمله خانواده‌های شهید حججی، باکری، صیاد شیرازی و ... به همراه ۱۰ تا ۱۲ هزار نفر از بانوان ولایی حضور داشتند.

در ابتدای مراسم گروه سرودی از شهر واوان، قطعه‌ای را در باب امام رضا علیه السلام و سپس سرودی را درباره حجاب اجرا کرد.

تجمع باشکوه دختران انقلاب در آستانه آغاز هفته حجاب و عفاف

سپس با حضور حجت الاسلام والمسلمین حاج احمد پناهیان از خانواده محترم شهدا و همچنین دختر بانوی شهید مرضیه دباغ تقدیر به عمل آمد.
دختر شهیده مرضیه دباغ طی ایراد سخنانی گفت:عکس العمل ما را دشمن رصد و ارزیابی می‌کند. ما به عشق رهبر و مقتدای خود که پیرو ایشان هستیم آمده ایم؛ بنابراین باید الگوی اخلاقی باشیم، مواظب شعار و رفتارمان باشیم تا در تله دشمن نیفتیم.

در ادامه پدر شهید خلیلی گفت: من شاگرد حاج احمد متوسلیان هستم و در جنگ همراه ایشان بودم، امام در آن زمان فرمودند «بین شیعه و سنی فرقی نیست» و الان ما می‌گوییم بین خواهران چادری و خواهرانی که با روسری حجاب خود را حفظ می‌کنند فرقی نیست. ما باید خود را برای  ظهور امام زمان (عج) آماده کنیم.

در ادامه حجت الاسلام و المسلمین پناهیان با بیان اینکه سوره احزاب به مقام و جایگاه مجاهدین اشاره مستقیم دارد اظهار کرد: در این روز با عظمت جان‌های خود را با آیات قرآنی جلا دادیم، این مراسم با حس غیرت‌مند دختران انقلابی و همیشه بیدار برگزار شد.

تجمع باشکوه دختران انقلاب در آستانه آغاز هفته حجاب و عفاف

وی افزود: نظیر این جلسه که در نقاط مختلف کشور در حال برگزاری است از جنس مطالبه حق است. زن در میدان جنگ می‌تواند حضور یابد هر چند که سلاح به دست نمی‌گیرد، حضرت علی علیه السلام می‌فرماید اگر نتوانستید در میدان جنگ سلاح دست بگیرید با سلاح زبان بجنگید.

این کارشناس دینی گفت: فریاد‌ها و حضور انقلابی شما پژواک تجلی قدرت و ولایت ساطع می‌شود. این روز‌ها در جامعه اسلامی بسیاری حرمت بانوی اسلامی را مورد اهانت قرار داده اند که باید شدیدترین و دقیق‌ترین برخورد‌ها با آن‌ها صورت گیرد. ما باید برای حجاب زن در اروپا نیز تلاش کنیم. کسانی که می‌خواهند قانون حجاب را در مجلس مورد بررسی قرار دهند باید به مردم معرفی و سپس مجازات شوند.

در ادامه بانوان و مردان فعال در نیروی انتظامی و عامران به معروف تقدیر شدند.

سپس امیر عباسی مداح اهل بیت، اشعاری را در وصف اهل بیت (ع) قرائت کرد. در انتهای  حامد زمانی به اجرا قطعه ای را اجرا کرد.

 

انتهای پیام/

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار