رئیس شعبه شماره چهار اداره تامین اجتماعی اصفهان گفت:شهرداری اصفهان بدون هیچگونه هماهنگی، اقدام به برداشتن پل ورودی مقابل درب شعبه 4تامین اجتماعی نمودندو این اقدام موجب بروز مشکلات فراوانی در تردد مراجعان به این شعبه از جمله افراد سالمند و معلولین شده است.

مجید ناجی رئیس شعبه شماره چهار اداره تامین اجتماعی اصفهان در گفت و گو با  خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان، با اشاره به اینکه تعداد مستمر بگیران ۱۲ هزار نفر می‌باشد گفت: شهرداری اصفهان بدون هیچگونه هماهنگی، اقدام به برداشتن پل ورودی مقابل درب شعبه ۴ نمودند و این اقدام موجب بروز مشکلات فراوانی در تردد مراجعین به این شعبه از جمله افراد سالمند و معلولین شده است.

ناجی ضمن ابراز بی اطلاعی از دلیل این اقدام شهرداری گفت: شعبه ما دخالتی در مسائل مالی ندارد و چنانچه شهرداری مشکل مالی با سازمان تامین اجتماعی دارد باید این موضوع را از طریق اداره کل تامین اجتماعی پیگیری کند.

وی ادامه داد: طی تماس‌هایی که با شهرداری داشتیم در ابتدا جمع آوری پل را انکار کردند و دیگر حاضر به پاسخگویی در این زمینه نیستند.

رئیس شعبه شماره چهار اداره تامین اجتماعی در پایان با تاکید بر اینکه رفت و آمد برای سایر مراجعه کنندگان مشکل شده است گفت: شهرداری ۳ روز پیش تمامی پل‌های ورودی شعبه چهار را جمع آوری کرده و این مسئله برای عبور و مرور افراد سالمند و معلولین موجب به وجود آمدن دشواری‌های زیاد شده است.


انتهای پیام/م
 

اقدام عجیب شهرداری اصفهان در جمع آوری پل مقابل اداره تامین اجتماعی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مسعود
۲۱:۰۵ ۲۱ تير ۱۳۹۸
برداشت پل فقط تردد مردم را دچار مشکل می کند