شهردار گرگان گفت: سرمایه‌گذار در حال پیگیری و رایزنی برای گرفتن مجوز پرواز بالن است و به زودی این طرح راه‌اندازی می‌شود.


به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، عبدالرضا دادبود شهردار گرگان درباره وضعیت برخی طرح‌های گردشگری مانند سایت بالن‌سواری گفت: سرمایه‌گذار پیش از نوروز امسال اقدام به خرید بالن کرد و تا کنون مجوز از سوی شرکت هواپیمایی کشور برای پرواز صادر نشده است.

وی افزود: ما نیز به سرمایه‌گذار فرصت دادیم تا پیگیر دریافت مجوز‌های لازم شود و در این باره هم اتمام حجت کردیم.

شهردار گرگان گفت: اخیرا سرمایه‌گذار دیگری نیز برای این طرح اعلام آمادگی کرده است و با توجه به تأخیری که در اجرا اتفاق افتاد، از سرمایه‌گذار جدید خواستیم برنامه‌های خود را اعلام کند.

وی بیان داشت: سرمایه‌گذار جدید قول داده است در مدت کوتاهی بالن را تهیه کند و در صورتی که سرمایه‌گذار نخست هم بتواند مجوز‌های لازم را دریافت کند، بستر‌ها را برای فعالیت وی فراهم خواهیم کرد.

شهردار گرگان درباره آخرین وضعیت طرح احداث تله‌کابین در ناهارخوران گفت: همه مجوز‌های استانی در اواخر سال گذشته دریافت شد و قرار بود مجوز‌های ملی نیز در مدت کوتاهی صادر شود.

وی ادامه داد: شورای عالی جنگل‌ها ایراداتی را به طرح گرفت که مشاور این ایرادات را تا ۱۵ تیرماه برطرف کرد و طرح دوباره برای بررسی و تصویب در شورای عالی جنگل ارسال شد.

انتهای پیام /گ
 
 

سایت بالن سواری راه اندازی می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.