انتشار رندر‌های جذاب گلکسی نوت ۱۰ پیش از رونمایی رسمی +تصاویر

رندر‌های گوشی گلکسی نوت ۱۰ تنها چند هفته پیش از رونمایی رسمی این دستگاه منتشر شد.

.به گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، رونمایی گوشی نوت بعدی سامسونگ یکی از جذاب‌ترین اتفاقات ماه آینده است. این دستگاه که تاکنون اطلاعات زیادی از آن منتشر شده است در اوایل آگوست پرده برداری خواهد شد. اکنون جدیدترین رندر‌های این گوشی منتشر شده و به لطف آن، اطلاعات ما از قبل نیز بیشتر شده است. اکنون می‌توانیم جزئیات طراحی ظاهری این دستگاه را دیده و آن را بررسی کنیم.

منتشر شدن رندرهای گوشی گلکسی نوت ۱۰ 

این رندر‌های جذاب از گوشی گلکسی نوت ۱۰ در سایت پرطرفدار و حرفه‌ای WinFuture منتشر شده‌اند؛ بر اساس این تصاویر ما علاوه بر مدل مشکی جذاب این گوشی باید منتظر یک نسخه آبی-ارغوانی نیز باشیم. اگر به یاد داشته باشید یکی از بدنه‌های گوشی هوآوی P30 پرو نیز دارای همین رنگ بود. همانطور که در تصاویر مشاهده می‌کنید در بخش پشتی این گوشی دوربین سه‌گانه طراحی شده است. در بخش جلویی این دستگاه نیز شاهد حاشیه‌های بسیار نازک و حفره درون صفحه نمایشی هستیم که میزبانی دوربین سلفی گلکسی نوت ۱۰ را بر عهده دارد.

.

.


بیشتر بخوانید: مقایسه پرچمداران وان‌پلاس و ساسونگ/ +Galaxy S10 در مقابل OnePlus 7 Pro +تصاویر


در پنل پشتی این دستگاه اثری از حسگر قدیمی اثر انگشت نیست در نتیجه در این گوشی از فناوری تقریبا جدید حسگر اثر انگشت زیر نمایش استفاده شده است. در اطراف این گوشی نبود یک دکمه به چشم می‌خورد؛ و احتمالا این دکمه حذف شده همان دکمه بیکسبی است که مدت‌های زیادی از سوی کاربران مورد انتقاد قرار گرفت.

مدل پلاس گلکسی نوت ۱۰ 

بر اساس خبر‌هایی که از گوشی گلکسی نوت ۱۰  منتشر شده ما در زمان عرضه آن شاهد دو نسخه از گلکسی نوت ۱۰ خواهیم بود. در این رندر‌ها نیز دو نسخه معمولی و پلاس دیده می‌شود. از واضح‌ترین تفاوت‌های این دو مدل اندازه آن‌ها است. گلکسی نوت ۱۰ دارای نمایشگر ۶.۳ اینچی است و نسخه پلاس آن از نمایشگر ۶.۷ اینچی استفاده می‌کند. علاوه بر این در دوربین سه‌گانه مدل پلاس گلکسی نوت ۱۰ یک حسگر ToF نیز دیده می‌شود که در مدل معمولی آن وجود ندارد.

.

.

گلکسی نوت ۱۰ سامسونگ در تاریخ ۷ آگوست در کنار گلکسی نوت ۱۰ پلاس بزرگ‌تر و Galaxy Watch 2 و Galaxy Tab S6 به طور رسمی معرفی خواهد شد؛ انتظار می‌رود پیش خرید این محصولات چند هفته بعد از آن آغاز شود.

انتهای پیام/

برچسب ها: فناوری ، سامسونگ
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار