مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۱۷۰ اکیپ و گشت راهداری در محور‌های استان با هدف فراهم سازی شرایط سفر ایمن در تابستان مستقر شدند.

به گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از اهواز، غلامعباس بهرامی نیا مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان گفت: ۱۲۰ اکیپ و ۵۰ گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی استان برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای مسافرت‌های تابستان مستقر شدند.

وی در ادامه افزود: هماهنگی کامل با انجمن‌های صنفی، نظارت بیشتر بر فعالیت شرکت‌های حمل و نقل مسافر، استفاده از ناوگان ایمن و مناسب برای جابه‌جایی مسافران و هماهنگی با سایر دستگاه‌های ذیربط از جمله اقدامات انجام شده برای فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای مسافران تابستانی است.

بهرامی نیا تصریح کرد: در استان خوزستان ۵۶۶ دستگاه اتوبوس، یک هزار و ۱۲۳ دستگاه مینی‌بوس و یک هزار و ۴۱۵ دستگاه سواری کرایه، کار جابه‌جایی مسافران را برعهده خواهند داشت و امیدواریم در تابستان سال جاری هموطنانی که با ناوگان حمل و نقل عمومی جاده‌ای سفر می‌کنند، رضایت مندی کامل داشته باشند.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به ایمن‌سازی محور‌های شریانی و اصلی، اذعان داشت: اصلاح شیب شیروانی، شانه‌سازی، اصلاح و ساماندهی تابلو‌ها و علائم جاده‌ای، لکه‌گیری و روکش، رفع نقاط پرحادثه، اصلاح هندسی قوس‌ها، اجرای شیار‌های هشدار دهنده و لرزاننده، بهبود و تقویت حفاظ‌های کناری جاده‌ها و ملایم سازی شیب‌های شیروانی از دیگر اقدامات انجام شده برای سفر‌های تابستانی است.

این مقام مسئول اظهار کرد: از ابتدای سال جاری تاکنون ۲۷ هزار متر مربع لکه‌گیری و ۷۵۰۰ کیلومتر روکش آسفالت در جاده‌ها و محور‌های مواصلاتی استان انجام شده است.

غلامعباس بهرامی نیا بیان داشت: به منظور فراهم کردن شرایط سفر ایمن برای مسافران تابستانی ۱۲۰ اکیپ و ۵۰ گشت راهداری در محور‌های مواصلاتی استان مستقر هستند تا در طول سفر‌های تابستانی در کنار مسافران باشند و در صورت نیاز به عملیات راهداری، وارد عمل شوند.

وی افزود: در این زمینه ۵۰ گشت راهداری مجهز به دستگاه ردیاب ماهواره‌ای هستند و محور‌های جاده‌ای را تحت پوشش و نظارت دارند.

انتهای پیام/گ

استقرار اکیپ و گشت راهداری در جاده‌ها

برچسب ها: راهداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.