در مراسمی طاهر بخشایی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی و از زحمات مسئول سابق این شورا نیز تجلیل شد.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ارومیه ،در مراسمی طاهر بخشایی به عنوان رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان معرفی و از زحمات مسئول سابق این شورا نیز تجلیل شد.
 
حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه در این مراسم با اشاره به اهمیت شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در فرمایشات امام خمینی ره، محوریت در همه امور خصوصا موضوع مهم تبلیغات اسلامی را خدامحوری و معنویت دانست و گفت: اگر فعالیت‌ها همگی برای خداوند باشد سعادت دنیوی و اخروی انسان رقم می‌خورد.
 
آقای لطفی قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور نیز در این مراسم با اشاره به این که مردم صاحبان اصلی انقلاب اسلامی هستند گفت: در سال گذشته ملت بزرگ ایران با خلق حماسه سیاسی باشکوه در چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی نشان دادند که حافظ اصلی آرمان‌های انقلاب هستند.
 
آقای شکرنیا مسئول سابق شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این مراسم گزارشی از عملکرد این شورا در دوره گذشته بیان کرد.
 
آقای طاهر بخشایی رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان نیز در این مراسم به بیان برنامه‌ها و دیدگاه‌های خود پرداخت.
 
در این جلسه پیام آیت ا.. جنتی رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور قرائت شده و از حجت الاسلام والمسلمین قریشی نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه ارومیه نیز تجلیل شد.
 
انتهای پیام/م
 

رئیس جدید شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی آذربایجان غربی معرفی شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.