مدیر مخابرات منطقه‌ی قزوین گفت: از مرداد ماه امسال چاپ و توزیع قبوض کاغذی تلفن ثابت استان به پایان می‌رسد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، پیله فروش‌ها مدیر مخابرات منطقه‌ی قزوین گفت: با توجه به بسط دولت الکترونیکی و ایجاد درگاه‌های مختلف پرداخت الکترونیکی از مردادماه، چاپ و ارسال قبض تلفن ثابت در استان متوقف خواهد شد.

وی افزود: با توجه به اهمیت پرداخت‌های غیرحضوری در کاهش تردد و آلایندگی محیط زیست و همچنین سرعت و اطمینان در پرداخت، مقرر شد که چاپ و توزیع قبوض متوقف و اطلاعات قبض مشترکان تلفن ثابت بصورت پیامک برای آنان ارسال شود.

مدیر مخابرات منطقه‌ی قزوین اظهارکرد: در این زمینه هماهنگی‌ها با دستگاه‌ها انجام شده استو از درگاه‌های مختلف اطلاع رسانی لازم به کلیه مشترکان استان انجام خواهد شد.

پیله فروش‌ها بیان کرد: مشترکان تلفن ثابت پس از دریافت پیامک مربوط به قبض خود می‌توانند از طریق سامانه تلفن ثابت ۲۰۰۰ و یا سامانه #۲۰۲۰* تلفن همراه، قبض خود را پرداخت کنند.

وی افزود: سامانه ۲۰۰۰ آسانترین روش پرداخت قبض است و در صورت قطع تلفن با پرداخت آن، سریعاً تلفن وصل می‌شود.

مدیر مخابرات منطقه‌ی قزوین در ادامه گفت: مشترکان علاوه بر روش‌های فوق می‌توانند شماره تلفن خود را به سامانه پیامکی ۳۰۰۰۳۲۰۰۰ ارسال، تا برای دریافت اطلاعات قبض آنان اقدام شود.

وی گفت: تلاش شده است که اطلاع رسانی لازم برای توزیع نکردن قبض به مشترکان از طریق پیامک، پیام صوتی، تبلیغات محیطی و مکاتبه با کلیه دستگاه‌ها و مسئولین استانی انجام شود.

انتهای پیام/ک

قبوض کاغذی تلفن ثابت حذف می شود 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.