مشخصات کهکشانی گوشی A90 تأیید شد

گزارش‌های جدید مشخصات گوشی Galaxy A90 سامسونگ و ظرفیت بالای باتری این گوشی هوشمند را تأیید کردند.

مشخصات کهکشانی A90 تأیید شدبه گزارش خبرنگار حوزه دریچه فناوری گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، سری گوشی‌های Galaxy S و Galaxy Note سامسونگ به صورت اختصاصی بازار گوشی‌های پرچمدار را هدف قرار می‌دهند. از طرفی دیگر، سری Galaxy A بازار گوشی‌های اقتصادی و میان‌رده را پوشش می‌دهند. این تلاش‌ها به شرکت سامسونگ این اجازه را می‌دهد تا در بازارهای مختلف مشتریان متفاوتی داشته باشد اما با همه این تلاش‌ها، هنوز سامسونگ یک گوشی تولید نکرده که بتواند به صورت مستقیم با OnePlus 7 رقابت کند. به زودی، این رقابت می‌تواند با معرفی گوشی Galaxy A90 و فناوری 5G آن جذاب‌تر شود چرا که به تازگی اطلاعات جدیدی از این گوشی منتشر شده است که مشخصات آن را فاش می‌کند.

باتری بزرگ برای همراهی نمایشگری بزرگ

به نظر می‌رسد این روزها، نمایشگر‌های ۶.۷ اینچی به عنوان صفحه نمایش‌های محبوب سامسونگ باشند چرا که سه مدل از گوشی‌های این شرکت کره‌ای یعنی Galaxy S10 5G، Galaxy A70 و Galaxy A80 دارای نمایشگری به این اندازه هستند و به زودی Note 10 Plus هم با این نمایشگر رونمایی می‌شود. حالا خبرها حاکی از آن است که میان‌رده این شرکت، A90 هم قرار است با همین اندازه نمایشگر تولید شود.

مدارکی جدید از این گوشی میان‌رده مشاهده شده است که ثابت می‌کند این گوشی قرار است از ارتباط 5G پشتیبانی کند. در دیگر مدارک مشاهده شده به ظرفیت باتری این دستگاه اشاره شده است. گفته می‌شود این گوشی هوشمند دارای یک باتری هم ظرفیت Galaxy S10 5G خواهد بود؛ یعنی ظرفیت آن ۴۵۰۰ میلی‌آمپر است. به نظر می‌رسد، Galaxy A90 یک نمونه ارتقاء یافته مدل دیگر خانواده خود، Galaxy A70 باشد.

مشخصات کهکشانی A90 تأیید شد

ظاهر Galaxy A90 شبیه A70 است

گوشی میان‌رده جدید سامسونگ، A90 قرار است علاوه بر ظرفیت باتری مشخصات بیشتری شبیه Galaxy A70 داشته باشد. از نظر دیگر مشخصات می‌توان به جنس نمایشگر آن که قرار است Super AMOLED باشد، اشاره کرد. لنزهای دوربین سه‌گانه این گوشی قرار است مانند A70، به صورت عمودی کنار هم قرار گیرند و در پایین آن‌ها فلش LED آن قرار دارد. دیگر مشخصه شباهت دو گوشی Galaxy A90 و Galaxy A70 در دوربین سلفی آن‌ها است که در حفره بالای نمایشگر قرار دارد.

تفاوتی که بین این دو گوشی میان‌رده سامسونگ وجود خواهد داشت، در قدرت دوربین اصلی آن‌ها خواهد بود. Galaxy A70 دارای دوربین اصلی با لنز ۳۲ مگاپیکسلی بود اما شایعات حاکی از این است که Galaxy A90 دارای دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است. دوربین اصلی Galaxy A70 دارای دو لنز کمکی با قدرت‌های ۸ و ۵ مگاپیکسلی بود که گفته می‌شود Galaxy A90 دارای دو لنز همراه به قدرت ۱۲ مگاپیکسل خواهد بود. بدین ترتیب می‌توانیم این انتظار را از Galaxy A90 داشته باشیم که قدرت یک پرچمدار را از خود نشان دهد.


بیشتر بخوانید:  معرفی ۶ روش موثر برای افزایش سرعت انتقال فایل در ویندوز ۱۰


علاوه بر این مشخصات، شایعه شده است گوشی Galaxy A90 که قرار است با دو مدل معمولی و ارتباط 5G رونمایی شود، با پردازنده Snapdragon 855 معرفی شود. با این حال، باید منتظر ماند تا این گوشی به صورت رسمی رونمایی شود و کیفیت کار آن را در حقیقت با دیگر گوشی‌ها مقایسه کرد.

انتهای پیام/

میان‌رده جدید سامسونگ قدرتمندتر از دیگر هم‌رده‌ها خواهد بود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار