معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: باید کارگروهی برای بررسی و ارائه نقشه راهی در مورد بهره برداری صحیح از ورزشگاه خلیج فارس تشکیل شود.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از  هرمزگان،  رضا مدرس معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با انتقاد از شرایط فعلی ورزشگاه خلیج فارس در جلسه شورای فنی استان هرمزگان گفت: باید کارگروهی برای بررسی و ارائه نقشه راهی در مورد بهره برداری صحیح از این مجموعه تشکیل و تا دو هفته دیگر نتیجه تحقیق ارائه شود.

وی افزود: وضعیت فعلی این مجموعه ۱۱ هکتاری ورزشی که با صرف ۲۲۰ میلیارد ریال ساخته شده بسیار نامطلوب است.

مدرس با اشاره به تکمیل ۹۵ درصدی این ورزشگاه تا سال ۸۹، از تکمیل نشدن ۵ دیگر در ۹ سال گذشته انتقاد کرد و خواهان بررسی دقیق این موضوع شد.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان بااشاره به طرح ساخت یک پل و سد در دشت بارق اشاره بشاگرد گفت: کلیت این طرح تصویب شده است و تا سه ماه آینده نقشه اجرایی آن ارائه می‌شود.

مدرس درباره دشت‌های با قابلیت کشاورزی نیز گفت: دشت‌های نظیر بارق و پلپلک که امکان کشاورزی دارند باید در یک ماه آینده مطالعات مربوط به روش اجرا، امکان سنجی، اقتصادی بودن و همچنین مولفه‌های اجتماعی و اشتغال زایی این طرح بررسی شود.

انتهای پیام/ف

تشکیل کارگروه برای بررسی و ارائه نقشه راهی در مورد بهره برداری ورزشگاه خلیج فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.