مدیر عامل شرکت توزیع فرآورده‌های نفتی کردستان از فروش و کنترل عرضه سوخت در مرز‌های استان با استفاده از سامانه‌های نرم افزاری خبر داد.

راه اندازی سامانه‌های نرم افزاری برای کنترل عرضه سوخت در مرز‌های کردستانبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،فریدون یاسمی، کاهش مدت زمان کنترل و فروش فرآورده نفت و گاز به کامیون‌های ترانزیتی، اجرای الکترونیکی پایش وکنترل موجودی باک کامیون‌ها و ارائه خدمات مطلوب به رانندگان را از مهمترین اهداف این طرح ذکر کرد.

وی تاکید کرد: اقدامات عملیاتی و کنترلی در مرز باشماق در راستای جلوگیری از قاچاق سوخت، صرفه جویی درمصرف، ارتقای سلامت اداری و افزایش توان عملیاتی جایگاه است

این مقام مسئول از راه اندازی دو باب جایگاه سیار در محوطه بازارچه جهت فروش فرآورده به کامیون‌های ترانشیپی (کامیون‌های ورودی به کشور از اقلیم کردستان عراق) خبر دادو افزود: اقدامات لازم برای استفاده از سیستم نرم افزاری فروش و پایش الکترونیکی باک این خودرو‌ها انجام گرفته است.

وی سپس به اجرای طرح اعطای معافیت پرداخت مابه التفاوت نرخ نفتگاز به کامیون‌های ایرانی خروجی از مرز باشماق اشاره کردو اظهار داشت: با هماهنگی‌های انجام شده این شرکت با سازمان راهداری، با ثبت کد راهنامه بین المللی رانندگان در سامانه فروش مرزی، این معافیت به کامیون‌های خروجی به اقلیم کردستان عراق تعلق می‌گیرد.

مدیرشرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه کردستان به برنامه‌های شرکت نفت درخصوص صادارات فرآورده به اقلیم کردستان عراق درقالب کمک به معیشت مرزنشیان استان اشاره کرد و افزود:سود ناشی از اجرای این طرح به حساب ۲۸ هزارو چهارصد خانوار مرزنشین واریز می‌شود.

انتهای پیام/ت

استفاده از سامانه های نرم افزاری در فروش و پایش سوخت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.