افزایش دمای خراسان رضوی، در روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده به اوج خود می‌رسد و این روند تا پایان هفته آینده ادامه دارد.

اوج گرما در خراسان رضویبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد، زهرا آهنگر زاده کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: بیشینه دمای امروز مشهد ۳۸ درجه سلسیوس پیش بینی شده است که فردا با یک درجه افزایش به ۳۹ درجه خواهد رسید و برای روز‌های شنبه و یکشنبه هفته آینده به ۴۰ درجه می‌رسد.

وی تصریح کرد: وزش باد به نسبت شدید تا شدید، پدیده غالب جوی در خراسان رضوی به ویژه در نیمه جنوبی و شرقی و بخشی از مناطق غرب استان برای چند روز آینده پیش بینی شده است که در نیمه جنوبی و شرقی همراه با گرد و خاک خواهد بود.

کارشناس مرکز پیش بینی اداره کل هواشناسی خراسان رضوی گفت: برای امروز و فردا افزایش ابرناکی در نواحی غربی خراسان رضوی و احتمال بارش‌های رگباری در نواحی مرتفع و شمال غرب استان پیش بینی شده است.

آهنگرزاده افزود: فریمان با کمینه دمای ۱۶ درجه سلسیوس و سرخس با بیشینه دمای ۴۳ درجه به ترتیب سردترین و گرمترین شهرستان‌های خراسان رضوی در ۲۴ ساعت گذشته بوده اند.

وی تصریح کرد: بیشترین شدت وزش باد طی این مدت در بجستان با سرعت ۷۲ کیلومتر در ساعت گزارش شده است.
 
 
انتهای پیام//ع.م

گرما در خراسان رضوی به اوج خود می رسد

برچسب ها: آب و هوا ، هواشناسی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار