مهم‌ترین حوادث امروز پنج شنبه ۲۰ تیرماه سال ۹۸ را می‌توانید در این بسته خبری بخوانید.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ، مهمترین حوادث امروز پنج شنبه ۲۰ تیرماه سال ۹۸ را میتوانید در این بسته خبری بخوانید.


واژگونی مرگبار سمند در بابل

 
غلام نیا روشن روابط عمومی سازمان اورژانس بابل گفت: در گزارشی به سازمان اورژانس بابل مبنی بر واژگونی خودرو سمند در بندپی غربی روستای ولیک گزارش شد.

وی افزود: پس از دریافت این گزارش بلافاصله سازمان اورژانس بابل تکنسین‌های پایگاه خشرودپی را به محل حادثه اعزام کرد.

غلام نیا روشن گفت: تکنسین‌های اورژانس در کمترین زمان ممکن درمحل حادثه حضور پیدا کردند.

روابط عمومی سازمان اورژانس بابل افزود: در این حادثه پسر ۱۶ ساله به شدت جراحات و خونریزی شد.

وی گفت: تکنسین‌های اورژانس پس از اقدامات پزشکی اولیه و cpr و زخمی حادثه را به بیمارستان شهید بهشتی بابل منتقل کرد.

غلام نیا روشن گفت: تلاش‌های کادر درمانی برای احیا ثمری نداشت و بعد چند ساعت به علت شدت جراحات و خونریزی فوت کرد.

گفتنی است یک نفر نیز در این حادثه زخمی شد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در شهرستان بابلسر

سرهنگ عبداله رضوانی فرمانده انتظامی شهرستان بابلسر، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۳۴ نفر از عاملان افیونی، سارقان و مجرمان سابقه دار در این شهرستان شدند.

سرهنگ رضوانی گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، ۵۵۰ گرم انواع مواد مخدر و مقادیر قابل توجهی اموال سرقتی کشف کردند.

وی از توقیف ۱۲۵ خودرو و ۷۸ موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و اظهار داشت: کشف ۲۶ فقره سرقت شامل سرقت منزل، داخل خودرو و سرقت اماکن از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

سرهنگ رضوانی افزود: در این طرح از ۶۵ واحد صنفی بازدید شد که به ۳۲ واحد صنفی تذکر و اخطار پلمپ داده شد و ۵ واحد صنفی متخلف نیز بعلت عدم رعایت ضوابط انتظامی و صنفی پلمپ شدند.

سارق قطعات داخلی خودرو با ۸ فقره سرقت در آمل دستگیر شد

سرهنگ نعمت الله آزادی فرمانده انتظامی شهرستان آمل، گفت: در پی وقوع سرقت‌های متعدد قطعات و اموال داخلی خودرو در منطقه و شکایت تعدادی از شهروندان از طریق تماس با مرکز فوریت‌های ۱۱۰ تیمی ویژه تشکیل و تحقیقات پلیسی را برای شناسایی سارق یا سارقان آغاز کردند.

وی افزود: پس از تحقیقات گسترده و اقدامات اطلاعاتی، سارق شناسایی و در عملیاتی غافلگیرانه توسط ماموران دستگیر شد.

وی گفت: متهم در بازجویی‌های به عمل آمده به ۸ فقره سرقت قطعات خودرو در سطح شهرستان اعتراف کرد و با هماهنگی مرجع قضائی در بازرسی از محل اختفای اموال مسروقه توسط وی، مقادیر قابل توجهی اموال مسروقه کشف شد.

سرهنگ آزادی افزود:متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

وی همچنین از دستگیری ۸ سارق دیگر و کشف تعداد ۷ فقره سرقت از سارقان در ۲۴ ساعت گذشته در این شهرستان خبرداد.

اجرای طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در فریدونکنار

سرهنگ حسن هاشم پور فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار، گفت: به منظور برقراری نظم و امنیت عمومی، مقابله با عاملان افیونی، سارقان و برهم زنندگان نظم و امنیت عمومی طرح ارتقاء امنیت اجتماعی در این شهرستان به اجرا در آمد.

وی افزود: در اجرای این طرح پس از تشکیل تیم‌های اطلاعاتی ماموران موفق به شناسایی و دستگیری ۸ نفر از سارقان و ۸ نفر از خرده فروشان مواد مخدر، در این شهرستان شدند.

سرهنگ هاشم پور گفت: پس از هماهنگی‌های قضائی ماموران در بازدید از محل اختفای متهمان، مقادیر قابل توجهی مواد مخدر کشف کردند.

وی از توقیف ۳۴ دستگاه خودرو و ۲۳ دستگاه موتورسیکلت متخلف در اجرا این طرح خبر داد و افزود: کشف ۹ فقره سرقت شامل سرقت منزل، خصوصی، موتورسیکلت، از دیگر موفقیت‌های اجرای این طرح بوده است.

فرمانده انتظامی شهرستان فریدونکنار در خاتمه از معرفی متهمان دستگیر شده به مرجع قضائی خبر داد.


انتهای پیام/س
برچسب ها: حوادث ، اورژانس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.