با حضور نماینده، ولی فقیه در استان طرح‌های اوقات فراغت حلقه‌های صالحین با ۹۵ عنوان در شهرستان سمنان آغاز شد.

افتتاح طرح‌های اوقات فراغت حلقه‌های صالحین در شهرستان سمنانبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، آیت الله شاهچراغی نماینده، ولی فقیه در استان در دیدار فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان و اعضای فعال حلقه‌های صالحین با وی با بیان اینکه نماز بسیار مهم است و باید مهم شمرده شود گفت: تکمیل کننده هر کاری نزد خداوند و شرط پذیرش آن نماز است.

وی افزود: صداقت در عمل و گفتار باید سرلوحه کار مسئولین و مردم قرار گیرد و هیچ عملی بدون صداقت به سرانجام نخواهد رسید.

آیت الله شاهچراغی با اشاره به اینکه حفظ حجاب وظیفه شرعی و قانونی هر فرد در جامعه و به خصوص بانوان است تصریح کرد: حجاب لباس تقواست و کسی که حجاب ندارد تقوای آن کامل نیست.

وی ابراز داشت: نیاز است بانوان در جامعه با زبان و عمل خود مروج حفظ حجاب در مکان‌های عمومی باشند.

سرهنگ امامی فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان نیز در گفتگو با خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ،  با بیان اینکه طرح جوانه‌های صالحین به منظور پر کردن اوقات فراغت جوانان از امروز تا پایان شهریور ماه در سمنان در حال اجراست گفت: این طرح در ۱۶ پایگاه مخصوص پسران و ۲۴ پایگاه مربوط به دختران در سطح شهرستان اجرا می‌شود.

وی افزود: این طرح در ۹۵ عنوان رشته نظیر رشته‌های ورزشی، علمی، فرهنگی، بصیرتی و سواد رسانه اجرا می‌شود.

سرهنگ امامی تصریح کرد: تاکنون بیش از ۳ هزار نفر برای حضور در این طرح ثبت نام کرده اند و این طرح شامل موضوعاتی همچون اردو‌های تفریحی و زیارتی و برگزاری مسابقات ورزشی نیز خواهد شد.

انتهای پیام / م

ثبت نام بیش از ۳ هزار نفر برای حضور در طرح جوانه‌های صالحین

برچسب ها: سپاه ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.