معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی: الگوی مثلث توسعه اقتصادی کاملا مردمی و با هدف ایجاد اشتغال طراحی و اجرایی شده است.

الگوی مثلث توسعه اقتصادی با هدف ایجاد اشتغال اجرایی شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد ، کوکب موسوی معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی در نشست با بانوان بازرگان و کارآفرین استان با بیان اینکه در مدل توسعه اقتصادی کنگاه آن بیشتر به بخش خصوصی است و ویژگی‌های خاصی دارد، گفت:الگوی مثلث توسعه اقتصادی کاملا مردمی و با هدف ایجاد اشتغال طراحی و اجرای شده است و هدف دیگر این الگو ایجاد هم افزایی بین تمام ارکان حاکمیتی است و ناظر آن ائمه جمعه هستند.
 
وی با اشاره به انیکه در این الگوی اقتصادی تمامی ارکان حاکمیتی حضور دارند لذا امیدواریم این الگو آغازگر اثرات خوبی باشد، تصریح کرد: الگوی مثلث توسعه اقتصادی به دلیل اینکه تمام مراحل قبل و بعد را دیده می‌تواند الگوی موفقی در راستای ایجاد اشتغال پایدار باشد.
 
معاونت توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خراسان رضوی با بیان اینکه یکی از مشکلاتی که در حوزه تولیدات بانوان است ارائه و عرضه محصولات است که با هم افزایی در این الگو مشکلات رفع خواهد شد گفت: ظرفیت بسیار خوبی در حوزه توانمند سازی بانوان در الگوی مثلث اقتصاد مقاومتی حضور دارد.
 
موسوی با تاکید بر اینکه مسائل اقتصادی در جلسات مردمی بررسی و از تجربه معین‌های اقتصادی موفق استفاده می‌شود، گفت: امیدواریم کمبودی که در گذشته و در سرمایه گذاری، اشتغال و توسعه استان داشتیم با الگوی معین‌های اقتصادی رفع شود همچنین در راس الگوی توسعه مثلث اقتصادی توجه به سرمایه‌های اجتماعی هم مطرح است.
 
انتهای پیام// ز.م
 

الگوی مثلث توسعه اقتصادی  الگویی موفق در راستای ایجاد اشتغال پایدار

 
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار