معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان گفت: این استان در بسیاری از شاخص‌های توسعه‌ای در پایین‌ترین سطح ملی قرار گرفته که نیاز به توجه ویژه دارد.

سیستان و بلوچستان در بسیاری از شاخص‌های ملی در رده پایین قرار داردبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان،  منصور بیجار معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان اظهار داشت: مهمترین هدف و اولویت در انتخاب و انتصاب شایسته سالاری و توانمندی افراد در حوزه مدیریتی بوده است.

وی ادامه داد: مدیران انتخاب شده از جمله افراد توانمند و با سابقه هستند که امیدواریم در حوزه کاری خود موفق باشند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان خدمت به مردم را سرلوحه کار برای تمام مدیران دانست و افزود: هدف و نگاه همه مسئولان و مدیران باید خدمت به مردم و جلب رضایت خداوند باشد.

وی بیان کرد: سیستان و بلوچستان دارای ظرفیت‌های بسیاری است که باید از این ظرفیت‌ها به درستی استفاده کرد.

بیجار مردم سیستان و بلوچستان را مردمانی صبور و سخت‌کوش دانست و گفت: مردم این استان مهربان و میهن دوست هستند که پاسداری و حراست از خاک میهن را یکی از بزرگترین رسالت‌ها و وظایف خود می‌دانند در این راه جان‌شان را فدا می‌کنند.

وی تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان با وجودی که همواره مدافع و حامی نظام بوده‌اند در بسیاری از شاخص‌های مهم ملی عقب مانده که نیاز است بدان توجه ویژه شود.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری سیستان و بلوچستان به نقش بانوان اشاره کرد و افزود: با توجه به نقش بانوان و توجه این قشر به حوزه کاری باید مدیران در انتصاب این گروه نیز برنامه‌هایی در دستور کار خود داشته باشند.

کار باید برای رضای خدا و مردم انجام شود

امام جمعه و مدیر حوزه علمیه دارالعلوم اهل سنت زاهدان نیز در این مراسم اظهار داشت: کار باید برای رضای خدا و مردم انجام شود که این امر باعث سربلندی نظام و کشور نیز خواهد بود.

مولوی عبدالحمید اسماعیل زهی ادامه داد: مردم شایسته خدمت هستند و مدیران باید تا حد ممکن برای خدمت و تسهیل در کار مردم تلاش کنند.

وی گفت: کشور نیازمند مدیران دلسوز، توانمند و سالم است که دغدغه آن‌ها خدمت به مردم باشد.

امام جمعه اهل سنت زاهدان تصریح کرد: مردم سیستان و بلوچستان سرمایه‌های این کشور هستند و نیاز به توجه بیشتری دارند.

در این مراسم که معاون وزیر راه و شهرسازی، عضو هیأت عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور، رئیس دفتر نماینده، ولی فقیه و امام جمعه زاهدان، امام جمعه اهل سنت زاهدان، نمایندگان مردم زاهدان، خاش و سراوان در مجلس شورای اسلامی و شماری از مسئولان استانی حضور داشتند عطاالله اکبری به عنوان مدیر کل جدید راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، ایوب کرد مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای و ابراهیم جاوشیری مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای جنوب استان معرفی و از مدیران و مسئولان سابق این دستگاه‌ها تقدیر شد.

انتهای پیام/ع

برچسب ها: استانداری ، حمل و نقل
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار