خواننده زن بریتانیایی به همراه گروه‌اش به فرودگاه کیش آمده بودند و توقع داشتند وارد کشور شوند. علوی خطاب به خواننده مورد نظر نوشت: «ما را ببخشید. ما هم اینجا گیر کرده‌ایم!»

به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان، باگسترش قابل توجه فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی فعالان حوزه هنر هم روزبه‌روز شهرت بیشتری پیدا کرده‌اند؛ شهرتی که در مواردی باعث به بیراهه رفتن فرد شده است.

بررسی اظهارات عجیب یک میکروسلبریتی حیف‌شده‌ در ایران! / چرا خواننده انگلیسی بهرنگ علوی را با خودش نبرد؟

مفهوم سلبریتی ارتباط تنگاتنگی با فضای مجازی دارد. شبکه‌های اجتماعی مانند تریبون یا رسانه‌ای شخصی است که فرد با استفاده از آن می‌تواند درباره موضوعات مختلف اظهار نظر کند. بسیاری از بازیگران از این موقعیت برای پوشش فعالیت‌های حرفه‌ای خودشان بهره می‌برند و معمولاً در این زمینه موفق هم هستند. به طور ویژه اینستاگرام باتوجه به کارویژه‌اش که محتوای تصویری است دربین بازیگران محبوبیت زیادی دارد.


بیشتر بخوانید: اظهار نظر جنجالی بهرنگ علوی درباره ماجرای خواننده زن خارجی در کیش + عکس


فوتوکال‌ها، زندگی شخصی، پشت صحنه کار‌ها و... از جمله اتفاقاتی است که در این فضا کاربرد زیادی دارد. شبکه‌های اجتماعی با توجه به گستره مخاطبینش به شکلی است که گاهی پتانسیل سوءاستفاده نیز دارد. برای مثال بسیار بازیگران درجه دو و سه سینما و تلویزیون که مدت‌هاست در هیچ اثر جدی حضور نداشته‌اند، صرفاً به واسطه شبکه‌های اجتماعی خودشان را ساپورت می‌کنند. وقتی بیوی بالای پیج آن‌ها را ببینید در آن عباراتی، چون actor و art نوشته شده؛ اما آخرین فیلم یا سریالی که در آن بازی کرده‌اند متعلق به مدت‌ها پیش است. چه می‌شود کرد!

به هرحال زندگی خرج دارد! همین چند روز پیش بود که یکی از همین بازیگران مجازی ویدئویی از خودش منتشر کرد که در آن اسلحه جنگی به دست می‌گرفت! همین نشان‌دهنده عمق فاجعه است، یعنی فرد حاضر است برای چند لایک و ویوی بیشتر چه کار‌هایی انجام دهد. در کنار این دسته از بازیگران، هستند دسته دیگری که به لحاظ فعالیت در سینما و تلویزیون همچنان جایگاه قابل توجهی دارند. تعدادی از این بازیگران گاهی در فضای مجازی مطالبی منتشر می‌کنند که عمدتاً خلاف واقع است. بد نیست در ادامه به چند مورد از این بازیگران و حواشی مجازی‌شان اشاره کرده و سپس عملکردشان در گیشه سینما‌ها را هم بررسی کنیم.

حیف‌شده‌درایران!

اجازه بدهید قبل از مرور اسم‌های بزرگ‌تر، به یک سوژه داغ که همین چند روز پیش اتفاق افتاد، اشاره کنیم. بهرنگ علوی، بازیگری است که نه جزء دسته سلبریتی‌هاست و نه از آن بازیگرانی که هیچ‌کس او را نمی‌شناسد. در کارنامه کاری‌اش تعدادی فیلم و سریال بد و چند اثر خوب دارد. علوی از آن بازیگرانی است که نقش‌هایش در سینما آنچنان چاق نبوده که به دیده شدن او کمک زیادی کند. حتماً به یاد دارید که چند روز پیش خبری عجیب منتشر شد. خواننده زن بریتانیایی به همراه گروه‌اش به فرودگاه کیش آمده بودند و توقع داشتند وارد کشور شوند.

جدای از مساله هنری و مقتضیات داخلی آن، ظاهراً این خانم انگلیسی خبرنداشته ایران هم مانند هم کشور دیگری قوانین خودش را دارد و اتباع بریتانیایی بدون ویزا اجازه ورود به ایران را ندارند. همزمان با انتشار این خبر طبق معمول برخی از سینه‌چاکان چشم‌رنگی‌ها شروع به مرثیه‌سرایی برای این خواننده کردند؛ اما نکته جالبش واکنش توییتری بهرنگ علوی بود. علوی خطاب به خواننده مورد نظر نوشت: «ما را ببخشید. ما هم اینجا گیر کرده‌ایم!» و بدین ترتیب بازهم یک چهره سینمایی با یک توییت، عمق سواد کمش را به رخ همگان کشید.

بررسی اظهارات عجیب یک میکروسلبریتی حیف‌شده‌ در ایران! / چرا خواننده انگلیسی بهرنگ علوی را با خودش نبرد؟

بهرگ علوی با لباسی غیرمتعارف در جشنواره فجر که مورد انتقاد رسانه‌ها و مردم در فضای مجازی قرار گرفت

این توییت با اعتراضات بسیاری همراه شد، به طوری‌که بهروز افخمی در برنامه نقد سینما گفت: لابد علوی فکر می‌کند از اینجا برود، در هالیوود اتفاق عجیبی برایش خواهد افتاد! نهایتاً علوی پس از چند ساعت این توییت را حذف کرد. جالب است بدانید دو فیلم آخر بهرنگ علوی «ژن خوک» بوده که حدود سه میلیارد تومان فروخته و دیگری هم که فروش قابل توجهی داشته، «تگزاس ۲» بوده که بعید است بتوان از آن در کارنامه حرفه‌ای یک بازیگر به‌عنوان یک موفقیت یاد کرد.

بررسی اظهارات عجیب یک میکروسلبریتی حیف‌شده‌ در ایران! / چرا خواننده انگلیسی بهرنگ علوی را با خودش نبرد؟

سلطان‌حاشیه

بدون کوچک‌ترین تردیدی باید لقب حاشیه‌دارترین بازیگر فعال در فضای مجازی -که البته مدتی به دلایل معلوم کمرنگ شده بود- را به حمید فرخ‌نژاد داد. فرخ‌نژاد که کارش را با دستیاری کارگردان در سینما و تلویزیون شروع کرد، به مرور در فضای بازیگری به شهرت بسیاری دست پیدا کرد. کیفیت بازیگری فرخ‌نژاد در بسیاری از نقش‌هایش کاملاً مشهود بود. او توان اجرای نقش‌های جدی و کمدی را داشت. این توانایی در کنار هوش او برای انتخاب نقش‌های مناسب به مرور باعث شد که فرخ‌نژاد بازیگری پرفروش شود؛ اما در دو، سه سال اخیر فرخ‌نژاد که گویا غرق در پول و شهرت بود، فضای مجازی را بستر خوبی برای سرگرمی دید. او در پیج شخصی‌اش بار‌ها پست‌هایی گذاشت که باعث تعجب و بعضاً اعتراض شد. اگر از انتشار کلیپ ترانه‌خوانی خوانندگان زن قدیمی بگذریم، به پست‌های عجیب سیاسی و اجتماعی‌اش می‌رسیم.

این هنرپیشه با انتشار ویدئویی از رقص دختران نوجوان در رژیم پهلوی نوشت: دختران زیبای شهر قشنگم آبادان، سال‌هایی که شاد بودن جرم نبود. یا در موردی دیگر که این یکی اعتراضات بسیاری را به وجود آورد نوشت: «میون این‌همه شیخ که توی مملکتمون شبانه‌روز تلاش میکنن تا آخرت و اون دنیامون رو بسازن، کاش یه شیخ محمد بن راشد داشتیم که این دنیامونو می‌ساخت. حیاک.» انتشار تصویر حاکم امارات و چنین کپشن عاشقانه‌ای، آن‌قدر عجیب بود که نمی‌توان به راحتی ازآن گذشت. جالب است بازیگری که در لاتاری بر «خلیج فارس» تاکید می‌کند، با کسی عشق‌بازی مجازی می‌کند که نه‌تن‌ها معتقد به واژه مجعول است، بلکه جزایر ایرانی را هم متعلق به خودشان می‌داند!

حالا بگذریم از فتنه‌های امارات در فشار ارزی به کشور و جنایات آن‌ها در کشتار کودکان بی‌دفاع یمن. بله، آقای فرخ‌نژاد! ایرانی بودن ادعای بزرگی است. فارسی حرف زدن را همه بلدند. فرخ‌نژاد اتفاقاً در یکی، دو سال اخیر در گیشه هم با اتفاقات بدی همراه بوده است. از ۶ فیلم دو سال اخیر او که به اکران درآمده، چهارتای آن‌ها با شکست نسبی همراه بوده است. «میلیونر میامی» حدود یک میلیارد، «خانم یایا» سه میلیارد، «دختر شیطان» زیر یک میلیارد و «سامورایی در برلین» حدود پنج میلیارد تومان فروش داشته است.

«حاج‌کاظم» یادت‌بخیر!

سومین نامی که در این گزارش به آن اشاره می‌کنیم، بازیگر محبوب دهه ۷۰ و ۸۰ بسیاری از آدم‌های نسل ماست. پرویز پرستویی بازیگری است که نسل قبل با حاج کاظم «آژانس شیشه‌ای» و رضا مارمولک «مارمولک» اش زندگی کرده‌اند. او بازیگری بود که در کمدی و ملودرام می‌درخشید. آدمی کم‌حاشیه که به هنجار‌های اخلاقی جامعه هم عالم و عامل بود. اتفاق بیشتر فیلم‌هایش هم فروش خوبی در گیشه داشت؛ اما انگار دوران اوج پرستویی با ورود جدی‌اش به فضای مجازی تمام شد. پرستویی در پیج شخصی‌اش فعالیت نسبتاً زیادی دارد. همین فعالیت زیاد و احتمالاً دور شدن او از دوران اوج بازیگری باعث شده که هرازچندگاهی پست‌هایی منتشر کند که قابل نقد و حتی بعضاً دروغ باشد.

در پست اینستاگرامی به تندی نسبت به تغییرات درون سازمانی صداوسیما اعتراض و از تحریم رسانه ملی سخن گفت. حتی در این حوزه کار به تمسخر مدیر شبکه سه رسید. انتشار تصویر یک کودک سوری به جای ایرانی توسط این بازیگر در اینستاگرام یکی از همین موارد بود که واکنش‌های زیادی از سوی کاربران فضای مجازی به دنبال داشت. پرستویی ساعاتی پس از انتشار این پست، بدون هیچ توضیح و عذرخواهی، اقدام به پاک کردن آن کرد؛ اما این تنها گاف این بازیگر نبود بلکه وی عکسی دیگر از یک خانواده سرمازده را در اینستاگرام خود منتشر کرد که در میان برف و سرما از بین رفته‌اند و آن‌ها را از جمله مردم زلزله‌زده کرمانشاه خواند، اما این عکس هم جعلی بود و متعلق به ترکیه است. پرستویی همزمان با شب عید هم به بهانه تعطیلی «نود» از سلبریتی‌ها خواست به تلویزیون نروند! پرستویی مدت‌هاست که در گیشه موفق نیست. «قاتل اهلی» با بازی او زیر سه میلیارد تومان فروخت. «خانه کاغذی» اش زیر یک میلیارد فروخت و نهایتاً «لس‌آنجلس، تهران» با آن همه خرج و هزینه حدود هفت میلیارد تومان فروخت.

منبع:صبح نو

انتهای پیام/

چرا خواننده انگلیسی بهرنگ علوی را با خودش نبرد؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۰۱ ۰۸ مرداد ۱۳۹۸
اینها میخوان خودشون مطرح کنند!
Iran (Islamic Republic of)
میثم
۱۸:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۸
هروقت میخوان مورد توجه قرار بگیرن چرندیات میگن
Germany
ناشناس
۱۷:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
شایدم منظورش این بوده که ما هم برای رفتن به انگلیس باید ویزا بگیریم و همینجوری نمیشه رفت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
متاسفانه تعداد افراد ریاکار و دروغگو که بدتر از این ها باشند ؛ کم نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۳:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
بزار برو خب کی جلوتو گرفته که گیر کردی
Iran (Islamic Republic of)
محمد از گلستان
۲۱:۱۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
افرین/کی جلوتو گرفته؟ادمای دروغ گو کم حافظه هم میشن/یادمون نرفته چندی پیش جناب فرخ نژاد فرموده بودند که ماهانه ده میلیون تومن برای خانواده خارج نشینش میفرسته/اینا گیر نکردن بلکه لنگ هزینه زندگی خانواده شون هستند.طولی نمیکشه به در یوزگی می افتند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۸:۴۲ ۲۱ تير ۱۳۹۸
ماهانه 10000 دلار آقا محمد! یعنی لااقل 120 میلیون تومن در ماه!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۴۳ ۲۰ تير ۱۳۹۸
ما مخاطبا اینارو آدم کردیم
Iran (Islamic Republic of)
dorehamiim
۱۲:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
کی گفته تو گیر کردی داداچ؟ تو که یه عمره با پوله ما واسه بازی های مصنوعی و بیخودت کلی سرمایه به جیب زدی پاشو برو اونجا شاید مثله رابعه اسکویی ها تحویلت کردن و تو هم کشف حجابی کردی آزاد شدی...
Hong Kong
ناشناس
۱۲:۲۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
واسه نونه واسه نونه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۷ ۲۰ تير ۱۳۹۸
این جور افراد عاشق خود فروختگی دارند اگه خودشان را نفروشند از دق می میرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۱۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
شماها شهرتی که ندارید فقط به مملکت خودتون اهانت می کنید تو فضای مجازی پخش میشه معروف میشین. همین روند رو برای شهرت انتخاب کردین بی چاره ها.
Germany
بهداد
۱۲:۱۴ ۲۰ تير ۱۳۹۸
بابا من نمیدونم ایران با این همه سابقه تمدن با این عقبه چرا باید خودمون را اینقدر کوچک و خوار و ذلیل کنیم بابا مگه اونا چی دارن ک ما مثل اینکه هزاران سال در غار زندگی کردیم و ادم ندیدیم تا میشنویم یکی از خارج ایران اومده صف میبندیم ک ببینیمش چرا مگه اونا هم ادم نیستن با این تفاوت ک اونا تازه ب دوران رسیدن ژست متمدنانه میگیرند ولی ما در دوران بودیم ولی مثل ندید بدیدها میمونیم توروخدا بیاید یکم خودمون رو باور داشته باشیم بابا ما از اونا خیلی سر تریم خدا لعنت کنه اونایی رو که با اظهار نظرها و اعمالشون مارو حقیر و کوچک میکنند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۱:۵۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
اصلا این یارو کیه؟من که نمیشناسمش!!
خب برو گلابی تو اصلا کی بهت اجازه داده تا همین الانشم زیادی از امکانات این مملکت استفاده کردی.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
فقط درسریال هشت ونیم دقیقه دیده شدجالبه چه ادمای بی ظرفیتی هستیم بعضیا دریه سریال شبکه ی خانگی بازی می کنند ازفرداش تیپ وظاهرعوض می کنند بادیگارد می گیرندعلیه امنیت ومصالح کشورشون اظهار نظرهای سخیفانه می کنندهی براخودشون نوشابه بازمی کنندمضحک ومسخره نیست من حتی یک قسمت از سریالهای شبکه ی خانگی را ندیده ام... اصلا سینما نمی رم خوب امثال من فراوانند خوب این عقده ایی ها برا کی قیافه می گیرندفقط باید به ابلهی وحماقت بعضی ادما خندیدبادیگاردگرفتنشون اوج کمدیه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
این حرفها پی سلبریتی ها همش نشون از وطن فروشیشون داره تو شرایط سخت . خصوصا بهرنگ علوی و فرخ نژاد
Iran (Islamic Republic of)
طنز
۱۰:۴۳ ۲۰ تير ۱۳۹۸
میگم خدا خیلی ایرانیارو دوست دار باورکنید.
میدونید چرا؟؟؟؟
چون تو این وضعیت سرسام اور اقتصادی وگرانی بازم دلش نمیاد ما ها غمگین بشیم وبا خلق این سلبریتی ها لبخند به لبان ما ایرانی ها میاره. خدا ممنونم بابت این همه خوشحالی
#سلبریتی بی سواد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
اگه شهروندان تهرانی پوشش متعارف داشته باشند پوشش در شهرستان ها هم اصلاح می شود. لی حجابی اول در کلان شهر ها شروع شد بعد به شهرستان های مرزی رسید.
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی مسلمان
۱۰:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
اقای علوی به نظرم بنده نری بهتره چون مردم ایرانه که به اون فیلم های مزخرفت حوصله میکنن وپول بلیط میدن وتماشا میکنن تا امثال تو مشهور بشین...اگه از ایران بری فکر نکنم با اون فیلم های گندت تو خارج پول یه کیلو موز رو بفروشی و اونوقت با بری یه گوشه ای بشینی واز بیکاری شال بدوزی مث گلشیفته..
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
کی جلو اینو گرفته نره؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۳۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
اقای علوی شرافتا من حاضرم پول بلیط شما وبقیه دوستان سلبریتی رو بدم ففط از اینجا برین...خارج کردن شما از ایران در حال حاضر بزرگترین خدمت به اسلام است مانند دفاع از سوریه وعراق ویمن.
#برید بیرون
#برید بیرون
#برید بیرون
#برید بیرون
#برید بیرون
Iran (Islamic Republic of)
ایرانی
۱۰:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
اقای علوی به خدا به پیر به پیغمبر ما هم راضی هستیم شما از ایران آزاد شید و برید...از مهناز خانم گرفته تا پرستویی و رامبد و حمید فرخ وشما!
برید ما رو هم راحت کنین دیگه اه ه ه ه.
بابا ایرانی بودن لیاقت میخواد که شما اندازه یه تک سلولی لیاقت ندارین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۴ ۲۰ تير ۱۳۹۸
واقعا این عتیقه دیگه کیه قوم خیش ترامپه
وای این چه قیافه ایه ای ای خداهه واقعا اینا مردن
چقدر اینا بیچاره ان وای بابا برید کسی جلوتونو نگرفته شمارو کسی جای دیگه تحویل نمیگیره بخدا بعد یه مدت از گشنگی میمیرید بدبخت اونایی که اینا رو آدم حساب میکنن
بابا یه خورده غیرت داشته باشید بی غیرتا یه خورده شرف داشته باشید
Iran (Islamic Republic of)
کوثر
۰۹:۵۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
همون پیام بهروز افخمی، آقا بهرنگ را بس!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
آقای پرستویی شما دیگه چرا؟
زاس میگن عاقبت خیر بشی بهترین دعا برای انسان هست؟
الهی که عاقبت همه مون ختم بخیر بشه....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
اینا ب واسطه این مردم و تو این خاک شدن سلبریتی وگرنه هیچ ارزشی هم ندارن سلبریتی اونیه که میره جلو توپ خمپاره و گلوله نه این افراد.تیپشو خداوکیلی تو تو ایرانم نباید بمونی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۸
از کجا فهمیدی بی سواده ؟؟!
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
سواد صرفا داشتن مدرک تحصیلی نیست. درک و شعور اجتماعی و اطلاع از قوانین کشور هم مصداق سواد داشتنه. این قسمت متنو بخونید:
"ظاهراً این خانم انگلیسی خبرنداشته ایران هم مانند هم کشور دیگری قوانین خودش را دارد و اتباع بریتانیایی بدون ویزا اجازه ورود به ایران را ندارند"
بعد این آقا بدون توجه به این قوانین و شرایط، حرفی زده که کاملا نادرسته.یعنی چی که ما هم اینجا گیر کردیم؟؟!
اصلا مشکل اصلی ما اینه که این طبقه به ظاهر روشنفکر به خودشون اجازه می دن در مورد هر موضوعی اظهار نظر کنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۵۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
آنچه که عیان است چه حاجت به بیان است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
خداهیچ کس را یهویی نکشی به بالا که خودشو کم کنه .فک کنم عسکشو نزده بودین بهتر بود . اینا شناخته شده نیستند میخوان با این کار ها خودشونو به مردم بشناسانند .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
جوابِ ....خاموشیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
کی ما از دست این سلبریتی های بی سواد و پرمدعا راحت می شیم؟؟؟؟ آخه بگو کی جلوت رو گرفته؟؟؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۸
حیف ایران برااین جورافراد
Iran (Islamic Republic of)
فرهاد
۰۸:۴۶ ۲۰ تير ۱۳۹۸
این نوع سیلبرتی ها را باید جمع کنی بریزی تو دریا
راهش فقط همینه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۴ ۲۰ تير ۱۳۹۸
هر کشوری قانونی ‌داره این‌آقا ناراحته ، بره یه کشور دیگه‌
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
اینها فقط تو ایران زبونشان دراز است میدانند اونور پشه هم حسابشون نمیکنند از قدیم گفتن راه بازو جاده هم دراز
Iran (Islamic Republic of)
........
۰۸:۲۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
این وطن فروشهای بی غیرت میدونن که فقط تو ایرانه که تحویلشون میگیرن برای خودشون حرف مفت میزنن....برن اون ور که تره براشون خورد نمیکنن....شما از صدقه سر این مردم به یه نوایی رسیدین پس حرف مفت نزنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۲:۳۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
به نظر من تلویزیون باید در خط و مشی های خود تجدید نظر کند تا گهواره ای برای پرورش هر موجودی نباشد و در کل پرورش دهنده انسانها با ارزش ولای انسانی باشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
این سلبریتی هااصلا ارزشی ندارن،دوای اینافقط ممنوع التصویرشدنشونه تابدونن توایران بزرگ شدن وگرنه اونورآب بشون تره هم نمیفروشن مازیادی بزرگشون کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
وقتی ارزشها عوض می شوند عوضی ها با ارزش می شوند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
با این کار خواسته خودش رو معروف کنه زیاد جدی نگیرید!!هههه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۰۳ ۲۰ تير ۱۳۹۸
نون به نرخ روز خوردن ، شده کار اینها. باپول بیت المال به شهرت رسیدند حالا شاخ شدن. باید شاخ بی معرفت ها رو شکست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
این جور طرز تفکرها جاشون تو ایران نیست یعنی یه جورایی لیاقت ایران را ندارند همان بهتر که از ایران برن به همون جایی که دلشون میطپه و مدینه فاضله شونه. این جا مملکت شهداست و اونا که از خون و جون و جوانیشون گذشتن دارن قربال میکنن و با لیاقتها رو نگه میدارن در این سرزمین که با خون خودشون رنگین کردن و امنیت بخشیدن.
Iran (Islamic Republic of)
حمید رضا
۰۵:۲۱ ۲۰ تير ۱۳۹۸
من نمیدونم اینا حرف نزنن بهشون میگن لال
نمک خوران نمکدان شکن
دارن تو این مملکت پول می خورن و عشق و حالشون رو می کنن و به وقتش هم نمکدون تین مملکت رو میشکنن و هر چرت و پرتی رو به هم می بافن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۴:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
این آقای علوی رو کی گرفته که میگه گیر کرده؟ بره ببینم خارج مثلا چی میخواد بشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۳:۳۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
بهرنگ جان!
با یه خدافظی خوشحالمون کن
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
چی میگی؟؟؟
Belgium
ایرانی
۰۱:۴۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
لااقل این دلقک ها را در سریالهای تلویزیونی مشارکت ندهید و به تهیه کنندگان گوشزد کنید که این افراد را به بازی نگیرند چون به اندازه کافی در زمین دشمن بازی میکنند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۱۶ ۲۰ تير ۱۳۹۸
ملت ایران از هر چی به ظاهر آدم وطن فروش و بی دین بیزار است.سلبریتیهای بی سواد و بی تقوای بی ارزش.
Iran (Islamic Republic of)
مالکی
۰۰:۴۳ ۲۰ تير ۱۳۹۸
سلام ، لطفا مطالبی از این قبیل بیشتر منتشر گردد تا مردم شناخت بهتری از سلبریتی هایی داشته باشند که نان این مملکت را میخورند و به راحتی نمکدان میشکنند.
خدا قوت به همه عزیزانی که در این راستا تلاش می کنند.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۰:۳۴ ۲۰ تير ۱۳۹۸
این بر میگرده به خواست مردم کشور عزیزم .مردم باید یه گوش مالی به این عده قلیل و مست بدهند که دفع بعد کسی جرأت نکنه.هر ...ی دلش میخواد انجام بده بعد به پای مردم ایران نوشته بشه...من که دستم نمی‌رسه بهشون.وگر نه خدا می‌دونه چی میشه.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۲۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
جناب آقای ريسي لطفا این سلبریتی های رو با مزه قانون آشنا کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۱۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
باز هم یک سلیریتی خودشو گم کرد
غربزده ندیدبدید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۰:۰۱ ۲۰ تير ۱۳۹۸
امیدوارم این بازیگران عقده ای وطن فروش از ایران بروند تا از شرشان خلاص شویم.هر چند در هیچ کشوری نمیتوانند پول در بیاورند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
اینها رو خودمون گنده کردیم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
متاسفم برای خودمون که این سلبریتی های بی اصل ونسب رو اینقدر بزرگ کردیم که فکر میکنن واقعا عددین
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۴۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
بازم این بهرنگ جوگیر شد
United States of America
اکبر
۲۳:۳۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
بدبختی ما از اونجایی شروع شد که واژه های ما جای خودشونو به واژه های وارداتی دادند و بعد از آن اشخاص جایگاهشون عوض شد،،،،،
هنرپیشه های با هنر،، در نهایت وقار و متانت و سراسر عشق به میهن همچنان سر به زیر در جامعه زندگی میکند و کسی یادی از آنها نمیکند،،
اما در عوض یه عده بی هنر و غرب گدا ،، روی خود اسم سلبرتی گذاشتند و با سرو صدای پوچ خودشان را میخواهند به اجبار و به عنوان یک رژیم اجباری خودشان را در میان مردم مطرح کنند،،، اینها آفت جامعه ایران هستند
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۲۳:۳۱ ۱۹ تير ۱۳۹۸
کی دست و پاتو بسته.؟خب تو هم از ایران برو..
Iran (Islamic Republic of)
مجتبی
۲۳:۲۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
یکی این بنده خدارو آزاد کنه بره ، طفلکی گناه داره ،. من از همین تریبون از مسئولین محترم درحواست میکنم که نجاتش بدید. S O S please help
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۰ تير ۱۳۹۸
آخ دمتگرم بخدا ما گیر کردیم از دست اینا نمیدونیم با این بدبختهای بیسواد جلف سبک بی هویتهای غربزده زبون چکار کنیم خدایا یعنی میشه همه اینا برن برن برن
Iran (Islamic Republic of)
حسین ه
۲۳:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
به نظرم همه اینها برند وطن فروش های بی لیاقت جلو شمارا که گرفته که گیر کردی برو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
ای کاش پای همه این سلیبریتهای پر مدعا و بی سواد و قانون شکن از تلویزیون بطور کل قطع شود و تنها حوزه کاریشان سینما باشد .من شخصا خیلی وقت است سینما نمی روم چون علاوه بر رواج بی حجابی و بی بند و باری باعث رواج خشونت و یاس و ناامیدی و اشراف گرایی هم می شوند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۹ تير ۱۳۹۸
بنظر من تا حرف مفت زدن باید ممنوع التصویر شوند تا حالشون جابیاد و بفهمند مملکت قانون هم دارد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۱ ۱۹ تير ۱۳۹۸
اقای فرخ نزاد واقعا سبک هست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
هروقت اسم یه سلبریتی مثل اونایی که بالا بهشون اشاره کردین و امثال اونها میاد که اقدام نابهنجار و عیر متعارف انجام داده که در شان ایران اسلامی متمدن و بافرهنگ نبوده یاد ترامپ می افتم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۲ ۱۹ تير ۱۳۹۸
گیر نکردی . برات بلیط میگیرم بری از ایران . با اون لباس بی غیرتی پوشیدنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۵۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
با عرض معذرت ،کاش این هنرمند نماها شرشون کم میشد تا آرامش به دنیای هنر برگرده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۰۵ ۲۰ تير ۱۳۹۸
احسنت ...گل گفتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۴۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
فقط اعدام
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۵۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
بخدا اینا اضافه خلق ان
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۷ ۱۹ تير ۱۳۹۸
این چه وضع لباس پوشیدنه - از سنش خجالت بکشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
ولش کن ارزش نظر دادن ندارند
United States of America
ناشناس
۲۲:۲۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
هرکی ناراحته پاشه بره اونجایی که سنگشوبه سینه میزنه هیچ اتفاقی هم نمی افته مثل اونایی که رفتن وجالبه اونام همین حرفارومیزدن ولی پشیمونن،حالاشمابرا ایران چکارکردین؟خداروشکرایران برای شمابهتره برایه فیلم مزخرف خداتومن پول میگیرید!تازه اون چشم رنگی های اونورآب براتون چی کردن انقدطرفدارشونید!؟؟مرگ برمنافق طرفداراستکبار
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۱۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
چرا گیر بیفتی آقای علوی. زودتر برو بهتر
Spain
ابوذر
۲۲:۱۰ ۱۹ تير ۱۳۹۸
ما مردم بزرگشون کردیم مخصوصا بازیگرای جدید از همون اول برخورد قاطع میشد بقیه اضافه نمیشدن؟،گلشیفته رفت چی شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۱۹ تير ۱۳۹۸
ظرفیت زندگی در ایران ارزش میخواهد که بعضیا نه ظرفیت و نه ارزش دارن
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۱:۵۴ ۱۹ تير ۱۳۹۸
وقتی این مردم نااگانه عده ای را بت می کنند نتیجه همین است کسی که به ملت و مملکت خودش وفا دار نباشد و دنباله روی اجانب همین بس اجازه دهند به انها ملحق شوند و از گرفتاری در ایند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۵۳ ۱۹ تير ۱۳۹۸
این شخص کیه؟؟؟؟جدی میگماامن که نمی شناسمش
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۴۲ ۲۰ تير ۱۳۹۸
این جوری خواسته شناخته بشه.من اولین باره که اسمش رو شنیدم.
Iran (Islamic Republic of)
dorehamiim
۱۲:۲۹ ۲۰ تير ۱۳۹۸
مثلا بازیگره....شما خودتو درگیر نکن خودشم نمیدونه کیه