بهروز اسودی گفت: در حال حاضر ۱۹۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی‌شده‌اند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، بهروز اسودی رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان در نشست کارگروه تسهیل و رفع موانع تولید استان سمنان گفت: در حال حاضر ۱۹۹ واحد تولیدی برای دریافت تسهیلات رونق تولید به ارزش ۸۲۰ میلیارد تومان به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی‌شده‌اند.

وی افزود: به ۷۹۸ واحد تولیدی و صنعتی استان سمنان از ابتدای عملیاتی شدن طرح رونق تولید تسهیلاتی به میزان ۸۸۰ میلیارد تومان پرداخت‌شده است.

اسودی با اشاره به تحقق ۸۰ درصد از تعهدات استان سمنان در حوزه رونق تولید گفت: تا کنون در کارگروه رفع موانع تولید استان سمنان مشکلات ۷۹۵ واحد تولیدی موردبررسی و رسیدگی قرارگرفته است.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان عنوان کرد: یک هزار و ۸۰۰ مصوبه برای رفع موانع تولید واحد‌های تولیدی و صنعتی استان سمنان از سوی اعضای کارگروه تسهیل این استان به تصویب رسیده است.

وی ارائه تسهیلات به متقاضیان واحد‌های تولیدی را موجب ایجاد اشتغال و بهبود فضای کسب و مار در استان سمنان عنوان کرد و بر حمایت همه‌جانبه از کارآفرینان و تولیدکنندگان بخش‌های مختلف تأکید کرد.

اسودی افزود: از نیمه دوم سال گذشته تا کنون در استان سمنان ۲ هزار و ۱۶۴ واحد تولیدی تقاضای خود را برای دریافت تسهیلات رونق تولید مطرح کرده‌اند.

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان بیان داشت: از ابتدای تشکیل کارگروه رفع موانع تولید تا کنون یک هزار و ۳۱۶ واحد تولیدی در بخش‌های مختلف صنعتی، معدنی، دامداری و کشاورزی به بانک‌های عامل استان سمنان معرفی‌شده‌اند.

انتهای پیام / ر

اعطای تسهیلات به واحد‌های تولیدی استان سمنان

برچسب ها: تسهیلات ، صنعت ، استانداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.