معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان گفت: در مرحله اول ۵۰ سهمیه برای دو شهرستان جهت پرداخت تسهیلات ناوگان سواری در نظرگرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از گرگان، ایوب میرشاهی معاون حمل و نقل اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گلستان در نشست هماهنگی با مدیران شرکت‌های مسافربری عمومی استان جهت دریافت تسهیلات نوسازی و بهسازی ناوگان گفت: با توجه به لزوم جذب اعتبارات استانی، مالکین ناوگان سواری عمومی تا مدل ۸۶ برای ثبت نام و تشکیل پرونده و تحویل مدارک در ۴۸ ساعت آتی به اداره راهداری و حمل و نقل جاده‌ای شهرستان‌های گرگان و گنبد مراجعه کنند.

میرشاهی به اینکه اولویت پرداخت و معرفی به بانک با مالکینی است که سریعتر برای تشکیل پرونده اقدام کنند، گفت: در مرحله اول ۳۰ سهمیه برای شهرستان گرگان و ۲۰ سهمیه برای شهرستان گنبد در نظرگرفته شده است.

میرشاهی، تعداد ناوگان سواری عمومی تا مدل ۸۶ را در استان حدود ۲۰۰ دستگاه اعلام کرد و گفت: با معرفی مالکین خودرو‌های سواری عمومی به بانک، تا ۹۰ درصد قیمت خودروی جدید از طریق تسهیلات پرداخت می‌شود و تنها ۱۰ درصد را متقاضی پرداخت می‌کند.

وی افزود: این تسهیلات با نرخ سود ۴ درصد و بازپرداخت ۵ ساله و از طریق صندوق کارآفرینی امید پرداخت می‌شود.

انتهای پیام /گ
 
 

پرداخت تسهیلات به ناوگان سواری گلستان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.