رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند تل‌آویو از بیم حملات موشکی نیرو‌های مقاومت در غزه، طرحی را برای تخلیه شهرک سدیروت در جنوب فلسطین اشغالی ارائه داده است.

به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از  پایگاه خبری العهد، شبکه ۱۲ تلویزیون گزارش داد افزایش ساخت و ساز در شهرک سدیروت در سال‌های اخیر و ایجاد محله‌های بزرگ و ساختمان‌های چند طبقه، این شهرک را در تیررس حملات (از نوار غزه) قرار داده است. آپارتمان‌های چند طبقه در شهرک سدیرت در معرض حمله با موشک‌های ضد زره قرار دارند که گروه‌های فلسطینی از نوار غزه شلیک می‌کنند.

کانال ۱۲ تلویزیون رژیم صهیونیستی اعلام کرد مراکز امنیتی و ارتش این رژیم در روز‌های اخیر شروع به ارائه طرحی برای تخلیه شهرک‌نشینان در صورت تشدید درگیری با نوار غزه کردند.

بنابر اعلام تلویزیون رژیم صهیونیستی، در چارچوب این طرح از ساکنان شهرک سدیروت درخواست خواهد شد برای کاستن از آسیب‌ها و صدمات ناشی از حملات موشکی از غزه، آپارتمان‌های خود را تخلیه کنند. کانال ۱۲ تلویزیون صهیونیستی، این طرح را از راهبرد‌های بزرگ اسرائیل دانست.

در این گزارش آمده است بر اساس این طرح در صورت تشدید بحران در منطقه نوار غزه، هزاران شهرک‌نشین از شهرک سدیروت به اماکن دیگر منتقل خواهند شد.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار