معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: ۱۱۰ میلیارد تومان برای احداث و تکمیل راه آهن چابهار در نظر گرفته شده است.

۱۱۰ میلیارد تومان برای تکمیل مسیر راه آهن چابهار در نظر گرفته شده استبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زاهدان، معاون وزیر راه و شهرسازی در مراسم تودیع و معارفه مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای سیستان و بلوچستان گفت: امسال حدود ۴۰۰ میلیارد تومان در بخش‌های سازمان راهداری و توسعه زیر بنا‌ها اختصاص یافته و ۱۱۰ میلیارد تومان هم در بودجه سال جاری با تصویب مجلس شورای اسلامی برای راه آهن چابهار در اختیار دولت قرار گرفته است.

عبوری افزود: با اتصال ریلی بندر چابهار به مسیر‌های اصلی کشور، حدود ۶ میلیون تن ظرفیت حمل بار از این طریق ایجاد می‌شود.

وی گفت: بر اساس دستور وزیر راه، بهسازی و اصلاح محور‌های چابهار- ایرانشهر - بم و همچنین محور ایرانشهر - زاهدان در دستور کار قرار گرفته است.

معاون وزیر راه و شهرسازی در خصوص تکمیل نشدن بزرگراه زاهدان- زابل گفت: این طرح سالیان زیادی طول کشیده است و امیدواریم با پیگیری نمایندگان مردم استان در مجلس و همت مدیران استانی این بزرگراه به اتمام برسد.

فرامرز مداح عضو هیات عامل سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای کشور هم در این مراسم با اشاره به افزایش تلفات جاده‌ای در سیستان و بلوچستان گفت: برای کاهش این حوادث، نصب دوربین‌های کنترل سرعت در دستور کار است و ۳۰ دوربین جدید تا ۴ ماه آینده در جاده‌های استان نصب می‌شود.

یارمحمدی نماینده مردم زاهدان در مجلس شورای اسلامی هم گفت: در صورتی که مدیران استانی پیگیر برنامه‌های در دست اجرا، بخصوص دوبانده شدن جاده‌ها باشند، نمایندگان، آن را برای تخصیص اعتبار در مجلس با جدیت دنبال خواهند کرد.

در این مراسم اکبری بعنوان مدیرکل راه و شهرسازی سیستان و بلوچستان، ایوب کرد بعنوان مدیرکل حمل و نقل جاده‌ای و پایانه‌های شمال استان، جاوشیری بعنوان مدیرکل حمل نقل جاده‌ای و پایانه‌های جنوب استان و جلال وند بعنوان سرپرست اداره کل راه و شهرسازی جنوب استان معرفی و از خدمات مالکی و خانقایی مدیران کل راه و شهرسازی و حمل و نقل جاده‌ای استان تجلیل شد.

انتهای پیام/ع

معاون وزیر راه و شهرسازی در زاهدان 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۹ ۱۹ تير ۱۳۹۸
اینجورکه این پروژه داره احداث میشه امیدهست که نبیره هامون سوارقطاربشندوازچابهاربه مقصدی سفرکنند
آخرین اخبار