رئیس هیئت مرکزی نظارت مطرح کرد؛

برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای نظام پرستاری برای زلزله‌زدگان مسجد سلیمان

حیدری گفت: انتخاب افراد و تشخیص صلاحیت آن‌ها در محیطی کاملاً غیر سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد

برگزاری انتخابات میان‌دوره‌ای برای زلزله‌زدگان مسجد سلیمان/ صلاحیت کاندیدای نظام پرستاری غیرسیاسی انجام می‌شودبه گزارش  حوزه بهداشت و درمان گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان، عباس حیدری رئیس هیئت مرکزی نظارت در پنجمین دوره انتخابات نظام پرستاری در نشستی که صبح امروز در ساختمان وزارت بهداشت برگزار شد، اظهار کرد: مدیریت برگزاری چنین مراسم‌هایی از اهمیت بسیاری برخوردار است، در این دوره بررسی صلاحیت‌ها، اعلام اسامی به هیئت‌های اجرایی شهرستان‌ها و تمامی اقدامات جدولی از پیش تعیین شده و به طور منظم انجام شد.

اعلام آمادگی  ۳۳۰۰ نفر برای شرکت در انتخابات نظام پرستاری

وی بیان کرد: تمامی موارد و مشکلات احتمالی در نظر گرفته شدند تا بتوانیم انتخاباتی خوب و سالم داشته باشیم؛ حدود ۳۳۰۰ نفر برای شرکت در این انتخابات اعلام آمادگی کردند که صلاحیت تک تک آن‌ها مورد بررسی قرار گرفت.
 
حیدری با اشاره حضور ۱۴۷ شهرستان در این دوره انتخابات بیان کرد: هشت استان به دلیل نرسیدن به حد نصاب یا بروز وقایع‌ای مثل زلزله مسجدسلیمان از انتخابات باز می‌مانند و در نهایت کار به انتخابات میان‌دوره‌ای می‌کشد که اتفاق جدیدی در انتخابات نظام پرستاری نیست.
 
رئیس هیئت مرکزی نظارت با تاکید بر برگزاری انتخابات در زمان مقرر شده، گفت: در مجموع حدود ۳۵ نفر از متقاضیان شرکت در انتخابات رد صلاحیت شدند، از این تعداد ۱۲ نفر نسبت به رد صلاحیت اعتراضی نداشتند و مابقی افراد برای پیگیری ماجرا به هیئت نظارت مرکزی ارجاع داده شدند؛ در نهایت رد صلاحیت ۸ نفر از این تعداد تایید شد.

وی  تصریح کرد: انتخاب افراد و تشخیص صلاحیت آن‌ها در محیطی کاملاً غیر سیاسی مورد بررسی قرار می‌گیرد و امیدوار هستیم در همین راه انتخاباتی سالم داشته باشیم.

در حال تکمیل/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار