دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با بیان اینکه اینستکس یک فریب و شوخی تلخی اروپایی‌ها دانست.

کانال مالی اروپایی‌ها فریبی بیش نیست/ کاهش تعهدات ایران در چارچوب برجام صورت گرفتآیت‌الله محسن اراکی، دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوانبا بیان اینکه کانال مالی اروپایی‌ها شوخی تلخی است، اظهار کرد: کانال مالی اروپایی‌ها فریبی بیش نیست.

وی با طرح این سوال که ما چند بار باید فریب بخوریم، ادامه داد: در برجام فریب خوردیم و دیدیم که چگونه فریب است؛ با توجه به آیات و روایات مومن از یک سوراخ دوباره گزیده نمی‌شود.

آیت‌الله اراکی با بیان اینکه طرف مقابل به برجام متعهد نبودند، یادآور شد: عجیب است که آن‌ها ما را مواخذه می‌کنند که چرا به برجام متعهد نبودیم!

دبیر کل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی با تاکید بر اینکه ما به برجام ملتزم بوده و هستیم، خاطرنشان کرد: کاهش تعهدات ایران در چارچوب برجام صورت گرفته است و آن‌ها حق هیچ گونه ادعایی علیه متن برجام را ندارند.

آیت‌الله اراکی با اشاره به تلاش آمریکا برای برگزاری جلسه فوری تخطی ایران از برجام در شورای آژانس بین المللی اتمی تاکید کرد: این اقدام آمریکا کاملا مسخره است چرا که آن‌ها از برجام خارج و این تعهدنامه بین المللی را زیر پاگذاشتند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار