ذوب آهن پیشنهادی به امیری نداده است/ ۲ بازیکن نیجریه‌ای شاگرد علی‌منصور

مدیران باشگاه ذوب آهن اصفهان برای جذب وحید امیری، پیشنهادی به این بازیکن نداده اند.

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، وحید امیری، هافبک ۳۱ ساله فوتبال ایران که سابقه بازی در نفت تهران و پرسپولیس را دارد، ابتدای لیگ هجدهم به ترابوزان اسپور ترکیه پیوست، اما در این تیم عملکرد خوبی نداشت و در پایان فصل با دریافت ۱۵۰ هزار دلار به عنوان غرامت از این تیم باشگاه جدا شد.

باشگاه‌های تراکتور تبریز، سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران از مشتریان این بازیکن هستند. ساعتی پیش برخی رسانه‌ها از ذوب آهن نیز به عنوان تیم خواهان امیری نام بردند که یکی از مسئولان این تیم در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان بیان کرد، برای جذب امیری درخواستی نداشتیم و این خبر شایعه است.

خبر دیگر اینکه پس از جدایی کریستین اوساگونا از جمع سبزپوشان تبریزی، علیرضا منصوریان نام چند بازیکن خارجی را به مدیران تیم می‌دهد تا با آن‌ها قرارداد امضا شود و به همین دلیل قرار است ۲ بازیکن نیجریه‌ای طی امروز و فردا راهی اصفهان شوند تا کار‌های مربوط به عقد قرارداد انجام شود.

اوساگونا که عملکرد خوبی در ذوب آهن داشت، برای حضور در این تیم در لیگ نوزدهم خواستار قرارداد ۵۰۰ هزار دلاری بود که پیشنهاد ذوب ۲۵۰ هزار دلار بود و اختلاف قیمت سبب شد تا مهاجم نیجریه‌ای قید حضور در این تیم را بزند.

ذوب تاکنون بازیکانی از جمله محمد مشایخ و یوسف بهزادی را به خدمت گرفته و همچنین احسان پهلوان، دانیل اسماعیلی فرد و مهدی مهدی پور نیز پس از خدمت سربازی باید به این تیم بازگردند تا آماده حضور در لیگ نوزدهم شوند.


بیشتر بخوانید:

نقل و انتقالات ذوب آهن با جذب یک اروپایی به پایان می‌رسد

جمشیدی: به پرسپولیسی‌ها مشورت دادیم/ دنبال محرومیت شکاری هستیم

محل برگزاری بازی‌های ذوب آهن در لیگ قهرمانان آسیا مشخص شد


انتهای پیام/

آخرین اخبار از ذوب آهن اصفهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار