رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد با بیان اینکه پارلمان دانش آموزی بستر بهره مندی نظریات دانش‌آموزان است، گفت: ارتباط سالم و سازنده می‌تواند از بروز آسیب‌ها اجتماعی جلوگیری کند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، حسین علی ملانوری رئیس سازمان دانش آموزی استان یزد، در نشست پارلمان دانش آموزی استان، گفت: پارلمان دانش‌آموزی بستر بهره مندی افکار و نظریات دانش‌آموزان است و نتایج این نشست‌ها را دنبال کنید و هر ممری را که باز می‌شود بدون سرباز نگذارید.

وی افزود: ارتباط سالم و سازنده می‌تواند بسیاری از مشکلات را کاهش داده و از بروز آسیب‌ها اجتماعی جلوگیری کند ما باید نحوه برقراری ارتباط را آموخته و به خوبی اجرا کنیم.

ملانوری ادامه داد: باید از فضای مجازی در جهت پیشبرد اهداف علمی و اجتماعی استفاده کنیم و همچنین نحوه استفاده صحیح آن را به دانش آموزان و خانواده‌ها گوشزد کنیم.

وی از ایام تابستان و برگزاری نشست‌ها را زمان بهره مندی نظرها، نقد‌ها و ایده‌ها یاد کرد و گفت: امیدوارم با جمع بندی این نقطه نظر‌ها برای کاری اجرایی در مدارس در اول مهر ماه آماده شویم.

اجرای طرح پویش سراسری کتابخوانانی در مدارس استان یزد

علی فرهمند رئیس پارلمان دانش آموزی استان یزد  با اشاره به اینکه طرح پویش سراسری کتابخوانانی در مدارس دغدغه ما است از اعضای پارلمان دانش‌آموزی استان خواست در این زمینه نیز طرح‌های خود را ارائه کنند.

وی هدف از تشکیل این نشست را بحث و تبادل نظر در مسائل جاری دانش‌ آموزی استان دانست و افزود: اعضای پارلمان دانش‌آموزی، امروز در ۵ کمیسیون تخصصی در موضوعات کتاب و کتابخوانی، طرح پویش سراسری کتاب و کتابخانه، سند تحول بنیادین و سند حقوق دانش‌آموز به بحث و تبادل نظر می‌پردازند.

بهره مندی از نظرات معاون فرهنگی پرورشی آموزش و پرورش، رئیس سازمان دانش‌ آموزی، مدیر کل کتابخانه‌های عمومی استان را از دیگر برنامه‌های این نشست عنوان کرد.

انتهای پیام/ ی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.