معاون حمایت وسلامت خانواده کمیته امداد امام خمینی (ره) مازندران گفت: ۹ هزار و ۳۸۳ مددجوی زیر پوشش این نهاد در استان دفترچه بیمه سلامت دریافت کردند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،محمد کوچکی معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران گفت: صدور دفترچه بیمه سلامت تا بهره مندی کامل تمامی مددجویان مشمول این طرح ادامه خواهد داشت و پیش بینی می‌شود تا پایان تیر ماه امسال فرایند تحویل دفترچه‌ها به اتمام برسد.

وی افزود: هزینه صدور دفترچه بیمه سلامت این مددجویان از منابع کمیته امداد پرداخت شد و مددجویان با در دست داشتن مدارک هویتی به کارگزاری‌ها، باید اقدامات لازم برای ثبت نام را انجام دهند.

معاون حمایت و سلامت خانواده کمیته امداد مازندران با بیان اینکه بیمه حدود ۱۸ هزار مددجوی شهری به بیمه سلامت واگذار شد، گفت:یکسان سازی خدمات بیمه و درمان مددجویان از مهم‌ترین مزایای اجرای این طرح است.

وی گفت:تمامی اقدامات و خدماتی که از سوی کمیته امداد در بخش بیمه‌ای مانند تایید دارو، هزینه‌های درمان سرپایی و بستری به مددجویان ارائه می‌شد، از این پس به عهده بیمه سلامت قرار می‌گیرد.

وی افزود: متمرکز شدن خدمات درمانی به مددجویان کمیته امداد مازندران آن هم از طریق بیمه سلامت موجب می‌شود تا این نوع خدمات توسط سازمان‌های تخصصی متولی این امر صورت بگیرد و کمیته امداد نیز به فعالیت حمایتی خود بپردازد.

کوچکی گفت: ۸۰ هزار و ۹۳۲ خانوار در مازندران تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند و از خدمات این نهاد بهره‌مند هستند.
انتهای پیام/س
 

۹ هزار و ۳۸۳ مددجوی مازندرانی دفتر چه بیمه سلامت دریافت کردند

برچسب ها: کمیته امداد ، بیمه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.