مهران حیدری، حسین خواجویی، جواد جداوی، علیرضا اسدآبادی و علیرضا زارع از استان کرمان به اردوی تیم ملی فوتبال جوانان دعوت شدند.

عرفان امیرخسروی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی و روابط‌عمومی هیئت فوتبال استان کرمان در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان، گفت: در دومین مرحله از انتخاب نفرات نهایی تیم ملی فوتبال جوانان، اسامی ۷۷ بازیکن در ۳ گروه از سوی کادر فنی اعلام شده است که طبق برنامه تعیین شده در اردو‌های انتخابی ۲۰ تا ۳۰ تیر جاری شرکت می‌کنند.

وی افزود: مهران حیدری که در پست گُلر بازی می‌کند و حسین خواجویی، جواد جداوی، علیرضا اسدآبادی و علیرضا زارع از استان کرمان به این اردو دعوت شده‌اند که طبق برنامه باید در اردو‌ها حاضر شوند.

امیرخسروی تصریح کرد: مهران حیدری و علیرضا زارع در باشگاه مس رفسنجان توپ می‌زنند و حسین خواجویی هم در باشگاه گل‌گهر سیرجان عضویت دارد و جواد جداوی هم در تیم‌های شهرستان منوجان به عنوان فوتبالیست پرورش یافته است و علیرضا اسدآبادی نیز بازیکنی بوده که در شهر کرمان توپ زده است.

وی یادآور شد: سیروس پورموسوی با برگزار کردن اردوی تیم ملی جوانان در سه گروه و دعوت از ۷۷ بازیکن انگیزه خوبی برای بازیکنان جوان و آن‌ها که در شهرستان‌ها هستند، ایجاد کرده است.

امیرخسروی از دعوت دو بازیکن کرمانی نیز به اردوی تیم ملی امید خبر داد.

انتهای پیام/ب

حضور پنج بازیکن کرمانی در اردوی تیم ملی جوانان

برچسب ها: اخبار ورزشی ، فوتبال
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.