سرهنگ سید علی‌اکبر میری از کشف دو کیلوگرم هروئین با دستگیری یک تبعه سابقه‌دار در سمنان خبر داد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سمنان ، سرهنگ سید علی‌اکبر میری رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت : با اشراف اطلاعاتی پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان فرد متهم به حمل 2 کیلوگرم مواد مخدر شناسایی و دستگیر شد.

وی افزود: این متهم که از اتباع خارجی است و با بررسی‌های انجام‌شده مشخص شد از متهمان سابقه‌دار است و خوشبختانه در اقدامی به‌موقع دستگیر شد.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان گفت: نوع ماده مخدر کشف‌شده هروئین بوده است که این تبعه افغانستانی قصد انتقال آن را داشته است.

میری افزود: مأموران مبارزه با مواد مخدر پس از اطلاع به‌سرعت تیم‌های عملیاتی را در محور گرمسار- سمنان مستقر کردند و با بررسی و رصد انجام‌شده دستور به توقیف یک دستگاه خودروی سواری سمند دادند.

وی گفت: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر از این خودرو 2 کیلوگرم ماده مخدر هرویین کشف و ضبط کردند و راننده این خودروی سواری را نیز تحویل مراجع قضائی دادند.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر استان سمنان بر لزوم افزایش سطح معلومات فردی و اجتماعی در مقوله آسیب‌های اجتماعی تأکید کرد و نقش نهاد خانواده را در این راستا بسیار مهم و اثرگذار دانست.

انتهای پیام / ر

۲ کیلوگرم هروئین در سمنان کشف شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.