نماینده مراجع عظام تقلید در استان یزد گفت: پلیس تنها نگهبان یک کشور، ملت و جمع خاصی نیست بلکه نگهبان اسلام و مکتب تشیع است.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد ، آیت الله سید محمد کاظم مدرسی نماینده مراجع عظام تقلید در استان یزد در مراسم بزرگداشت امام زادگان و بقاع متبرکه که با حضور کارکنان پلیس استان در محل امام زاده، سید جعفر محمد، یزد برگزار شد ضمن تبریک ایام دهه کرامت، گفت: در دین مبین اسلام فلسفه امامت، هدایت است و ائمه طاهرین نیز برای هدایت بشر آمده اند.

وی با بیان اینکه هدف خداوند از فرستادن انبیاء الهی، هدایت و سعادت بشر بوده است، افزود: امام زادگانی که در مسیر هدایت مردم تلاش کرده اند امروز برای ما مکرم هستند و آن‌ها چراغ راه هدایت مردم و تشیع در کشور بوده اند.

آیت الله مدرسی با بیان اینکه ثمره وجود امام زادگان برای مردم هدایت و روشنی است، گفت: فداکاری‌های بسیاری در طول دوران مختلف تاریخ صورت گرفته تا امروز دین اسلام در اختیار ما قرار گرفته است.

نماینده مراجع عظام تقلید در استان یزد گفت: اگر بعد ۱۴۰۰ سال امروز یک نظام اسلامی با اقتدار و قدرت وجود دارد که همه دنیا چشم به آن دارند به خاطر وجود کارکنان نیرو‌های مسلح در سراسر کشور است.

وی ضمن تاکید بر خواندن دعا‌ها به خصوص دعای فرج تصریح کرد: چنانچه به مضمون دعا‌ها توجه داشته باشیم آنگاه ارزش کلام و جایگاه خودمان را پیدا خواهیم کرد.

انتهای پیام/ی

وجود امام زادگان برای همه هدایت و روشنی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار