معاون اول قوه قضاییه گفت: یکی از مراکزی که امروز در معرض بیشترین هجمه‌ها و عملیات روانی دشمنان قرار دارد، قوه قضاییه است.

قوه قضاییه در معرض بیشترین هجمه‌ها و عملیات روانی دشمنانبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای معاون اول قوه قضاییه امروز سه‌شنبه طی سخنانی در آیین تکریم و معارفه روسای سابق و جدید معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه با بیان اینکه یکی از اهداف نظام جمهوری اسلامی تحقق و گسترش عدالت در تمام ابعاد زندگی انسان‌ها است، گفت: یکی از مقابله‌های دشمنان با نظام ما در طول این چهل سال این بوده که مانع از تحقق منویات نظام ما در استقرار و گسترش عدالت شود؛ در طول این چهار دهه، دشمنان در مسیر حرکتی نظام ما سنگ‌اندازی‌های بسیاری داشتند و هرگز گمان نمی‌کردند نظام ولایی و اسلامی ما بتواند این چنین با اقتدار ادامه حیات دهد.

معاون اول قوه قضاییه با بیان اینکه دشمنان در طول این چهل سال از همه توان شیطانی و روحیه طاغوتی و سلطه‌طلبانه خود برای مقابله با نظام اسلامی و ولایی ما استفاده کرده‌اند، تصریح کرد: دشمنان در صدد آن هستند که از شتاب حرکتی نظام جمهوری اسلامی بکاهند؛ چرا که دیگر برایشان محرز شده که توانایی براندازی و توقف مسیر حرکتی نظام ما را ندارند.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای با اشاره به هجمه‌های سنگین دشمنان علیه نهاد‌های انقلابی نظام ما طی چهار دهه اخیر گفت: در تمام طول این چهل سال یکی از هجمه‌های سنگین نظام سلطه معطوف به دادگاه‌های انقلاب ما بوده است، چرا که کارگزاران نظام سلطه می‌دانستند و می‌دانند که این دادگاه‌های انقلاب ما است که با نیرو‌های مومن خود نقشه‌های آن‌ها را خنثی می‌کند و این دادگاه‌های انقلاب ما است که در برابر افراد فاجر و ظالم و برهم زنندگان امنیت کشور و دست‌درازان به بیت‌المال می‌ایستند و آن‌ها تعقیب و مجازات می‌کنند.

وی افزود: همچنین از ابتدای انقلاب تا به امروز نظام سلطه علیه سپاه پاسداران عزیز ما هجمه‌های سنگینی را روا داشته است، چرا که می‌داند این سپاه و نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی است که در برابر تعدی بیرونی علیه نظام ایستاده است.

معاون اول قوه قضاییه تاکید کرد: بنابراین هر دستگاه و نهادی که در جمهوری اسلامی بیشترین مقابله را با نفوذ عوامل استکبار داشته، به همان میزان در معرض بیشترین هجمه‌های دشمنان و کارگزاران نظام استکبار قرار گرفته است.

حجت‌الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای تصریح کرد: امروز نیز یکی از مراکزی که در معرض بیشترین هجمه‌ها و عملیات روانی دشمنان قرار دارد، قوه قضاییه است.

در این مراسم محمدحسین فروزان به عنوان معاون مالی، پشتیبانی و عمرانی قوه قضاییه معرفی شد.

انتهای پیام/

برچسب ها: قوه قضاییه ، دادگاه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.