پدر یک افسر اسرائیلی اسیر در نوار غزه اعتراف کرد تحت فشار ارتش و محافل سیاسی رژیم صهیونیستی برای پسرش تشییع جنازه صوری برگزار کرد تا حماس در افکار عمومی پیروز جنگ نشان داده نشود.

اعتراف پدر افسر اسرائیلی به تشییع جنازه صوری فرزندش!به گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از پایگاه خبری سوالیف، پدر «هدار گولدن» افسر اسرائیلی اسیر در نوار غزه بار دیگر در سخنانی اعلام کرد خانواده وی برای ضربه زدن به جنبش حماس و جلوگیری از ابراز پیروزی این جنبش، بطور صوری برای فرزندشان تشییع جنازه برگزار کردند.

سمحا گولدن، پدر هدر گولدن در پنجمین سالگرد اسارت فرزندش اعلام کرد خانواده وی برای آنکه به حماس چهره پیروز ماجرا را ندهند، اقدام به برگزاری تشییع جنازه صوری برای وی کردند. او در ادامه تصریح کرد تابوت تشییع شده حاوی جسد نبود.

پدر افسر صهیونیست اسیر در نوار غزه در ادامه اعترافات خود اعلام کرد خانواده وی از سوی ارتش و سطوح سیاسی تحت فشار بودند و هیئتی پس از اسیر شدن فرزندشان، با حضور نزد آنها، پیشنهاد برگزاری مراسم تشییع جنازه صوری را دادند تا حماس چهره پیروز شناخته نشود.

وی سپس اعلام کرد این تصمیم با حضور «موشه یعلون» وزیر جنگ وقت و یک خاخام عالی‌رتبه نظامی گرفته شد و آنها تعهد دادند جسد فرزندش را برای دفن در سرزمین های اشغالی بازخواهند گرداند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار