سردار هادیان فر در خصوص فعالیت پلیس راه تهران بزرگ توضیحاتی داد.

به گزارش خبرنگار حوزه حوادث و انتظامی گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان، سردار سید کمال هادیان فر رئیس پلیس راهور ناجا در مراسم افتتاحیه پلیس راه فرماندهی انتظامی تهران بزرگ اظهار کرد: ۲۱۷ هزار کیلومتر طول جاده در کشور داریم و بالغ بر ۳۲ میلیون وسیله نقلیه در حال تردد در کشور است، ۲۲ میلیون خودرو سنگین و سبک است.

وی با بیان اینکه ۱۰۶۰ کیلومتر وسعت برای حوزه استحفاظی پلیس راه فاتب پیش بینی شده است، گفت: محور‌های اصلی شهرک‌ها و پایانه‌های مسافربری از جمله نقاط تحت پوشش پلیس راه تهران بزرگ هستند.

رئیس پلیس راهور ناجا با بیان اینکه  بیش از ۵ هزار اتوبوس از مبدا تهران به سراسر کشور در حال تردد است، گفت: هفته گذشته بازدیدی از پوشش آزاد راه تهران شمال انجام شد که این محور در چهار فاز در حال اجرا است.

وی افزود: فاز اول آزاد راه تهران شمال از اتوبان همت آغاز و در حال پیوند خوردن به جاده چالوس است، در فاز اول ۹۵ درصد و در فاز دوم ۲۵ درصد پیشرفت داشته ایم و طبق آمار کمترین تصادفات و تعداد کشته‌ها را در فاز چهارم داشته ایم.

رئیس پلیس راهور ناجا گفت: از سال ۸۷ تا کنون از ۲۷ هزار کشته در تصادفات به ۱۷ هزار کشته رسیده ایم.

سردار هادیان فر خاطرنشان کرد: ۶ درصد از فوت شدگان در زمان انتقال جان خودشان را از دست می‌دهند و ۴۳ درصد در بیمارستان‌ها فوت می‌شوند، لذا تمام دستگاه‌ها باید پای کار بیایند و در کاهش تلفات به پلیس کمک کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها: نیروی انتظامی ، پلیس
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار