مدیرکل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان با حضور معاون بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور معرفی شد.

مدیرکل جدید بنیاد شهید استان کرمان معرفی شدبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان،  احمد گروهی به عنوان مدیر کل جدید بنیاد شهید و امور ایثارگران استان کرمان معرفی و از زحمات سردار حسنی سعدی در مدت تصدی این مسئولیت قدردانی شد.

دراین مراسم نماینده، ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمان با تقدیر از زحمات ۱۲ ساله سردار حسنی سعدی در اداره بنیاد شهید استان گفت: در نظام مدیریت اسلامی کسی که مسئولیتی را واگذار میکند خوشحال و کسی که مسئولیتی می‌پذیرد نگران است.

حجت الاسلام والمسلمین علیدادی سلیمانی با بیان اینکه خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران توفیقی الهی است افزود: به لطف الهی مدیران فعلی و قبلی بنیاد شهید و امور ایثار گران استان، خود خط مقدم ایثار گری را تجربه کرده اند و افرادی درد آشنا، جهادی و ایثارگرند.

دراین مراسم حجت‌الاسلام کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران کشور هم بااشاره به اینکه جابجایی مدیران یکی از شاخص‌های ارتقای سازمانی است گفت بهترین شیوه مدیریت، الگو پذیری از قرآن است.

وی خدمت به جامعه ایثار گران را نمونه‌ای از مدیریت اسلامی و قرانی عنوان کرد و گفت: سردار حسنی سعدی در بین مدیران بنیاد شهید کشور، صرفنظر از توان مدیریتی، به دلیل ویژگی‌های بارز اخلاقی و شخصیتی فردی ممتاز و خادمی کم نظیر بود.

سردار حسنی هم در این مراسم خدمت به خانواده شهدا و ایثار گران را فرصتی مغتنم و ارزشمند یاد کرد و از همکاران خود در دوره خدمت که وی را در ارائه خدمات به خانواده وشهدا ایثارگران یاری کردند قدر دانی کرد.

انتهای پیام/س

معرفی مدیرکل جدید بنیاد شهید استان کرمان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار