رحیمی گفت: معاون اول رئیس جمهور با حضور در شهرستان جهرم، به همراه وزیر نیرو طرح آبرسانی از سد سلمان فارسی به جهرم را افتتاح کرد.

جزئیات سفر معاون اول رئیس جمهور از زبان استاندار فارس/ افتتاح طرح آبرسانی به شهر جهرم از سد سلمان فارسیعنایت الله رحیمی، استاندار فارس در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دولت گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به جزئیات سفر معاون اول رئیس جمهور به این استان، اظهار کرد: معاون اول رئیس جمهور دیروز با هئیت همراه وارد فرودگاه شهرستان لامرد شدند و در جریان آخرین وضعیت پیشرفت پروژه آلومینیوم جنوب قرار گرفتند.

استاندار فارس با اشاره به پیشرفت ۸۰ درصدی پروژه آلومینیوم جنوب افزود: سرمایه‌گذاری اولیه این طرح بیش از ۱۰ هزار میلیارد تومان است و افتتاح آن در توسعه استان نقش بسزایی دارد.


بیشتر بخوانید: معاون رئیس جمهور از بزرگترین کارخانه تولید آلومینیوم در خاورمیانه بازدید کرد


 رحیمی با بیان اینکه برای  افتتاح  سه پروژه اصلی استان بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری شده است، ادامه داد: پروژه‌های شركت پترو پيمان دانا (توليد كننده بنزين)، پالايشگاه سپهر پارسيان و پروژه آلومينيوم جنوب که دیروز افتتاح شدند، به طور طبیعی با مشکلات متعددی مواجه هستند و امیدواریم حضور معاون اول رئیس جمهور، گره گشای مشکلات این پروژه‌ها  باشد.

استاندار فارس با بیان اینکه وزیر دادگستری و نیرو، معاون اول رئیس جمهور را در این سفر همراهی کردند، تصریح کرد: جهانگیری با حضور در شهرستان جهرم، به همراه وزیر نیرو طرح آبرسانی از سد سلمان فارسی به جهرم شامل دو ایستگاه پمپاژ آب در خشکی، یک مجموعه تصفیه خانه و چهار مخزن با ظرفیت ۱۷ هزار مترمکعب را افتتاح کرد.

وی بیان کرد: امیدواریم مشکل آب شرب و بهداشتی مردم این شهرستان با راه‌اندازی و افتتاح سامانه انتقال آب از سد سلمان فارسی و شروع بهره‌برداری از تصفیه خانه آب جهرم مرتفع شود.

استاندار فارس گفت: رویکرد معاون اول رئیس جمهور برای سفر به استان فارس دیدار با  مردم مناطق محروم و هدف گذاری پروژه‌های اقتصادی بود.

انتهای پیام/

اختصاص بیش از ۱۸ هزار میلیارد تومان برای سه پروژه اصلی استان فارس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار