مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» در حالی کار خود را آغاز کرده است که در دوره جدید، بیشترین جایزه نقدی در کشور را به خود اختصاص داده است.

افزایش چشم‌گیر جوایز نقدی مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران»به گزارش  حوزه دنیای ارتباطات گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، مدتی است فرآیند ثبت‌نام و خرید بلیت جهت شرکت در مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران» آغاز شده ‌است. هم اکنون جزییات اطلاعات مربوط به جوایز نقدی که قرار است به نفرات برگزیده این مسابقات تعلق بگیرد به صورت قطعی اعلام شده است.


بیشتر بخوانید: برگزاری دور جدید مسابقات «جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران»


مجموعه جوایز نقدی این دوره از مسابقات بیش از ۱۲۰ میلیون تومان خواهد بود که نسبت به جوایز نقدی دوره قبل افزایش چشم‌گیری داشته است.جزییات بیشتر درباره جوایز هر رشته را به تفکیک در سایت رویداد به نشانی irangamecup.com/prizes می‌توانید ببینید.

گفتنی است؛  در صورتی که تعداد شرکت‌کننده‌های خانم در رشته‌های FIFA۱۹ و PES۱۹ به حد نصاب تعیین شده (۶۴ نفر) برسد، جوایز مسابقات بانوان نیز مشابه رشته‌های آقایان خواهد بود.

همچنین بنیاد ملی بازی‌های رایانه‌ای در تلاش است تا با جذب مشارکت، جوایز غیرنقدی جذابی را نیز برای نفرات برتر در نظر بگیرد که جزییات آن متعاقبا اعلام خواهد شد.

مسابقات جام قهرمانان بازی‌های ویدیویی ایران از ۲ تا ۸ شهریور ماه در سالن مرکز آفرینش‌های فرهنگی و هنری واقع در خیابان حجاب برگزار می‌شود.

لازم به یادآوری است؛ علاقه‌مندان برای حضور در این رقابت‌ها می‌توانند از طریق نشانی irangamecup.com/ticket اقدام کنند.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.