یک کودک دو ساله چینی با آویزان شدن از طبقه سوم یک آپارتمان جان خود را به خطر انداخت و همه را شوکه کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، ساکن کوچولو استان چیانگ چین به علت بی‌توجهی والدینش از پنجره یکی از اتاق‌های آپارتمان آویزان شد؛ با اینکه حفاظ مقابل پنجره مانع افتادن او بود، اما با این وجود به علت جثه ریزش احتمال سقوط این کودک از طبقه سوم وجود داشت.

عابران و شاهدان این ماجرا از پایین مراقب کودک بودند که در صورت سقوط بتوانند او را در آغوش گیرند و از طرفی با پلیس و آتش‌نشانی تماس گرفتند تا هرچه سریع‌تر برای امدادرسانی حاضر شوند.

خوشبخته امدادگران به سرعت خود را به محل رساندند و وارد خانه شدند و به راحتی کودک را نجات دادند. همان طور که تصور می‌شد، والدین کودک در خانه نبودند و کودک بدون مراقبت به طرف پنجره رفته بود تا خود را به بیرون از خانه برساند.

انتهای پیام/

آویزان ماندن کودک چینی از طبقه سوم

برچسب ها: دانلود فیلم ، حادثه
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عمار
۰۶:۴۰ ۲۰ تير ۱۳۹۸
بنام خداوند جان و خرد : کودکان و خردسالان را نباید به هیچ عنوانی در خانه و خودروها تنها و بدون سرپرست گذاشته شوند کودکان امانات خداوند نزد پدر و مادرانشان و قیمانشان و سرپرستانشان هستند چه پدر ومادر داشته باشند چه در یتیم خانه ها باشند چه زیر دستان خانواده های دیگری باشند که تکلف ایتام را بر عهده دارند در امانات خداوند جل جلاله دقت کنید و در امانات خیانت نکنید . که خداوند جل جلاله سخت عقاب است . والسلام و صلوات التماس دعا .
Iran (Islamic Republic of)
آمنه
۰۰:۳۶ ۲۰ تير ۱۳۹۸
چه والدین بی احساس وبه ملاحظه ای واقعاحکمتتوشکرخدابه کیابچه میدی اگه اون بچه ازاون بلتدی میافتادپائین وکسی هم نبودبگیردش واقعاوالدین بی ملاحظه اش میخواستن چیکارکنن؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۱:۰۵ ۱۹ تير ۱۳۹۸
نزديك بود يه فاجعه درس بشه و اعصاب و روان همه رو به هم بريزه
آخرین اخبار