رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: ملاقات کنندگان از آوردن شیرینی و آب میوه‌های صنعتی اجتناب و در صورت تمایل از میوه‌های تازه و آب میوه طبیعی تازه استفاده کنند.

اجرای طرح جدید ملاقات بدون شیرینی دربیمارستان سجادیه تربت جاممحمد افکار رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام در گفت و گو با خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مشهد گفت: یکی از مشکلات اساسی بیمارستان‌ها تعداد زیاد ملاقات کنندگان است حضور یک نفر به نمایندگی از هرخانواده کفایت می‌کند و عیادت از بیمار یک سنت حسنه است، اما درصورتی که مزاحمتی برای کادر درمان و بیمار ایجاد نکند، در حالی که در بسیاری از بیمارستان‌ها زمانی که پرستاران و پزشکان باید به بیماران رسیدگی کنند با حجم گسترده‌ای از همراهان و ملاقات کنندگان روبرو هستند که این امر موجب اختلال در درمان بیمار می‌شود.

وی تصریح کرد: بیمارستان سجادیه طبق آمار طی ۲۴ ساعت ۵۰۰ نفرمراجعه کننده دارد و نمی‌توانددرصورت بحران پاسخگوی این جمعیت باشد و رسیدن تیم احیا پزشکی و پرستاری بر بالین بیمار با مشکل مواجه خواهد شد.

رئیس دانشکده علوم پزشکی تربت جام گفت: ملاقات بایستی تنها در ساعاتی که در نظر گرفته شده صورت گیرد و ملاقات کنندگان از روبوسی با بیمار خودداری کنند، زیرا رعایت نکردن این موضوع موجب انتقال بیماری و عفونی شدن زخم جراحی و بیماری‌های تنفسی می‌شود.

افکار افزود: از آوردن کودکان به بیمارستان خودداری کنید، زیرا محیط بیمارستان یک محیط آلوده است و کودکان نیز حساس هستند و احتمال انتقال بیماری‌ها وجود دارد.

انتهای پیام//ز. ج

 

عیادت بدون شیرینی در بیمارستان سجادیه تربت جام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.