رسانه‌های مختلفی در جهان به حواشی ورود تیم ملی والیبال کشورمان به خاک آمریکا برای حضور در دور نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال پرداختند.

واکنش رسانه‌های بین المللی به حواشی ورود سرو قامتان به آمریکابه گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، تیم ملی والیبال کشورمان بامداد شنبه برای حضور در رقابت‌های دور نهایی لیگ ملت‌های والیبال در ۳ گروه عازم آمریکا شدو پس از ۳۰ ساعت به این کشور رسید.

ملی پوشان کشورمان پس از ورود به آمریکا توسط پلیس این کشور به ارداره پلیس برده شدند و دوباره مراحل ویزا را طی کردند و همین اتفاق باعث شد تا تیم ملی ۴ ساعت در فرودگاه معطل شود. این اتفاق واکنش‌های زیادی را در داخل و خارج کشور به همراه داشت و فدراسیون جهانی، فدراسیون والیبال آمریکا و برخی از رسانه هااز این اتفاق ابراز  تعجب و ناراحتی کردند.

CNN یکی از رسانه‌هایی بود که به این اتفاق پرداخت و به نقل از فدراسیون جهانی والیبال نوشت:فدراسیون جهانی والیبال در بیانیه‌ای اعلام کرد از اعتراض‌های کاروان والیبال ایران نسبت به این رفتار‌ها آگاه بوده و از این اتفاقات ناراحت است و بیان کرد هر چند خیلی از اعضای هیئت همراه تیم والیبال ایران برای زمان غیر معقول معطل نشدند، ولی کسانی که این اتفاق برای آن‌ها رخ داده حق دارند ناراحت شوند.

سایت‌های polsatsport sportowefakty و sport.onet به تشریح این اتفاق پرداختند و به اعتراض‌های فدراسیون ایران و وزارت امرو خارجه ایران نسبت به این اتفاق هم اشاره کردند.

 همچنین سایت as اسپانیا از تیم ملی والیبال ایران و پرداختن به اتفاق فرودگاه شیکاگوایران یکی از شگفتی ساز‌های مرحله نهایی است که توانست ژاپن و چین را با هدایت سرمربی صربستانی خود به نام ایگور کولاکوویچ کنار بزند. تیم پارسی عملکرد قابل توجهی داشت. این تیم بازیکنان قد بلندی داد و یکی از بهترین‌های پاسور‌های حال حاضر دنیا را در ترکیب خود می‌بیند.
اگر آمریکا برای اسکان تیم‌های ملی آماده نیست بهتر است میزبانی مرحله نهایی لیگ ملت‌ها را رد کند.

انتهای پیام/ 

واکنش ها به ورود تیم ملی ایران به آمریکا 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار