استاندار بوشهر با تاکید بر توجه به اشتغال نیرو‌های بومی در صنایع پارس جنوبی گفت: با پیگیری‌های انجام شده ۱۷۰ تن از نیرو‌های اخراجی منطقه ویژه پارس جنوبی تعیین تکلیف و اشتغال‌زایی شدند.

۱۷۰ نفر از نیرو‌های اخراجی منطقه ویژه پارس جنوبی تعیین تکلیف شدندبه گزارش گروه استان‌های باشگاه خبرنگاران جوان از بوشهر،عبدالکریم گراوند در جمع این جوانان با بیان اینکه اشتغال جوانان در اولویت برنامه‌های مسئولان و جزء سیاست‌های اصولی استان بوشهر است افزود: در راستای اشتغال جوانان از هیچ تلاشی فروگذاری نمی‌شود.

 وی با بیان اینکه منطقه پارس جنوبی یکی از ظرفیت‌های مهم صنعتی، تولیدی و اشتغال‌زایی استان بوشهر است بیان کرد: اشتغال جوانان بومی در صنایع مختلف پارس جنوبی در اولویت برنامه‌های مسئولان است که در این راستا پیگیری‌های مستمری می‌شود.

استاندار بوشهر با بیان اینکه تعیین تکلیف نیرو‌های اخراجی منطقه ویژه پارس جنوبی با همکاری مدیرعامل منطقه ویژه و دست‌اندرکاران محقق شد تصریح کرد: حمایت از طرح‌های اشتغال‌زایی به ویژه کارآفرینی مورد توجه ویژه قرار دارد که تخصیص تسهیلات اعتباری بانکی کم بهره از جمله برنامه‌های اشتغال‌زایی است.

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژی پارس جنوبی نیز با بیان اینکه جذب نیرو‌های بومی در این منطقه ویژه و سایر صنایع پارس جنوبی در اولویت است تاکید کرد: بدون شک استخدام و بکارگیری نیرو‌های تخصصی در صنایع پارس جنوبی و مجتمع‌های پتروشیمی اولویت با نیرو‌های بومی استان بوشهر به ویژه شهرستان‌های هم‌جوار صنایع پارس جنوبی است.

سیدپیروز موسوی با تاکید بر توجه به مهارت‌افزایی برای ایجاد اشتغال جوانان در عرصه صنایع پارس جنوبی عنوان کرد: برای مهارت‌افزایی جوانان در منطقه پارس جنوبی، تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل آموزش فنی و حرفه‌ای استان بوشهر منعقد شده که هم‌اکنون حرفه‌های گوناگون آموزش داده می‌شود.

وی افزد: با پیگیری‌های انجام شده زمینه اشتغال‌زایی مجدد ۱۷۰ تن از نیرو‌های بلاتکلیف منطقه ویژه پارس جنوبی فراهم شد که در این راستا از حمایت‌های استاندار بوشهر و وزیر نفت قدردانی می‌شود.

در این آیین، نمایندگان ۱۷۰ تن از نیرو‌های اخراجی منطقه ویژه پارس جنوبی که اشتغال‌زایی آنان مجدد آنان در پارس جنوبی محقق شد از پیگیری‌های انجام شده قدردانی کردند.

این جوانان با قدردانی از استاندار بوشهر، وزیر نفت، مدیرعامل شرکت ملی نفت و منطقه ویژه پارس جنوبی بیان کردند: تلاش شایسته شما در تعیین تکلیف نیرو‌های بلاتکلیف بومی استان بوشهر در پارس جنوبی قابل قدردانی و سپاس است.

انتهای پیام/م

نیروهای اخراجی منطقه ویژه پارس جنوبی تعیین تکلیف شدند

برچسب ها: اشتغال ، جوانان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.