پزشک تیم ملی والیبال کشورمان گفت: ورزشکاران به سیاست‌ها اهمیت نمی‌دهد، برخی از همکاران و یکی - ۲ بازیکن ما پروسه طولانی سپری کردند.

به گزارش خبرنگار توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، خبرگزاری شیکاگو درباره حضور تیم ملی والیبال ایران در آمریکا برای حضور در دور نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال نوشت: " والیبالیست‌های ایرانی برای حضور در دور نهایی رقابت‌های لیگ ملت‌های والیبال به آمریکا آمدند و هنگام ورود به این کشور برای مدتی در فرودگاه نگه داشته شدند البته یکی از مدیران گفته است که این یک روش ساده گمرکی است"

این خبرگزاری در ادامه نوشته است: روز دوشنبه ایران درباره این اتفاق شکایت کرد. ایرانی‌ها پس از بازجویی چند ساعته در فرودگاه بین المللی، به دانشگاه ایلینوی رفتند و تمرین کردند بازیکنان ترجیح دادند که در مورد این حادثه صحبت نکنند. در عوض، سیامک افروزی، دکتر تیم، از طرف تیم صحبت کرد.

افروزی: ما کاری به سیاست نداریم / برخی بازیکنان پروسه طولانی سپری کردند

ما به سیاست توجه نداریم

افروزی گفت: ورزشکاران به سیاست‌ها اهمیت نمی‌دهد، برخی از همکاران و یکی - دو بازیکن ما پروسه طولانی سپری کردند.

او افزود که عوامل گشت گمرک گمرک و بازرسی برخی از اعضای تیم را برای دو ساعت بازجویی کرده و تلفن‌های همراه و چمدان خود را بررسی کرده اند. سازمان بین المللی حاکم برای والیبال نیز نارضایتی خود را ابراز کرده و با مقامات همکاری می‌کند تا اطمینان حاصل کند که این اتفاق نمی‌افتد.

افروزی ادامه داد که این اولین بار نیست. سال گذشته، همانطور که تیم ملی ایران با لهستان وارد فرودگاه شد، همین اتفاق رخ داد، اما تیم اروپایی از همان روند دقیق عبور نکرد. "همه تیم‌ها برای پیروزی آمده اند. در مورد سیاست فکر نکنید فقط به ورزش فکر کنید، "

یک سخنگوی دفتر گشت و گذار گمرک و مرزی گفت که این سازمان به دنبال روش‌های معمول بوده تا این روند بدون مشکل انجام شود.

انتهای پیام / 

اظهارت پزشک تیم ملی والیبال ایران درباره توقف چند ساعته در فرودگاه شیکاگو 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار